۰۲۱ - 55385363 کمک‌های مردمی

معاون وزیر ورزش: کمیته ملی پارالمپیک مجموعه‌ای پرافتخار است

به گزارش ایرنا، «مهدی علی‌نژاد» امروز (چهارشنبه) در نوزدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک ضمن تقدیر از کلیه همکاران پارالمپیک اظهار داشت: پارالمپیک در تمامی سال‌های فعالیت با مدیریت «محمود خسروی‌وفا» انصافا یک مجموعه موفق و با افتخار برای کشور بوده است.

وی اظهار داشت: روزی که کمیته ملی پارالمپیک از المپیک انتزاع پیدا کرد، فرصت جدیدی برای راهبری بهتر ورزش جانبازان، معلولان و نابینایان ایجاد شد. پارالمپیک با کمک فدراسیون‌های ذیربط توفیقات خوبی داشت. نتایج ادوار گذشته به ویژه در بازی‌های آسیایی جاکارتا و پارالمپیک ریو نشان دهنده توانمندی ورزشکاران، مربیان و مدیران این مجموعه است.

علی‌نژاد خاطر نشان کرد: به طور قطع از اولویت‌های نظام است که جانبازان، معلولان و نابینایان با ورزش بتوانند بر ناتوانی جسمانی غلبه کنند چون برای افزایش امید به زندگی،  این قشر راهی جز ورزش نیست.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهدای نشان عالی IPC به خسروی‌وفا گفت: اهدای این نشان تاریخی باعث افتخار کشور شد، چون در تمام این سال‌ها علیرغم سختی‌ها و تحریم‌هایی که دشمنان علیه کشور به وجود آورند، ایستادگی بر سر آرمان‌های انقلاب و کار و تلاش، راهی جز تحسین برای نهادهای بین‌المللی باقی نگذاشتند.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان همچون گذشته از کمیته ملی پارالمپیک حمایت خواهد کرد تا در آینده به ویژه در توکیو هم موفقیت‌های خوبی به دست بیاوریم.