۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

مطالبه‌گری کلید رسیدن به مقصود/کشور به تلاشگران درمیدان نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا فروغی نعمت‌اللهی عصر شنبه در جلسه دیدار با انجمن‌ها، جمعی از نخبگان و مدیر کل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه برای رسیدن ب ه مقصود می‌بایست مطالبه گری درست و منطقی داشت، بیان کرد: پیش نیاز رسیدن به این نیل نوع آوری، آشنا بودن به مسائل روز و خوب دیدن است.

وی ضمن بیان اینکه معلولان یک جامعه می‌توانند جریان ساز تاریخ باشند، افزود: همین رمز ماندگاری افراد در تاریخ است که شما معلولان می‌توانید در این راه مؤثر وارد صحنه شوید.

مطالبه‌گری کلید رسیدن به مقصود/کشور به تلاشگران درمیدان نیاز دارد

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور بابیان اینکه معلولان فعل خواستن توانستن را به خوبی صرف کردند، ابراز داشت: همین ناجی افرادی که معلولیت را محدودیت می‌دانند و با حضور خودشان ناامیدی را از جامعه پاک زدایی می‌کنند.

فروغی ضمن بیان اینکه کشور به افراد تلاشگر در میدان نیازمند است، تصریح کرد: این مهم با بهره گیری از ظرفیت جامعه هدف در راستای رسیدن به ارائه خدمات مطلوب‌تر به خودشان قابل تحقق است.

وی ضمن بیان اینکه معلولان می‌توانند به الگوهای مناسب برای جامعه بدل شوند، افزود: برای دستیابی به تحقق فعالیت‌ها و اهداف جامعه هدف چاره‌ای جز پرهیز از گوشه نشینی و حضور در میدان نیست.