۰۲۱ - 55385363 کمک‌های مردمی

مذاکره برای استخدام ۱۲۰۰نفر از معلولان در آموزش و پرورش

ولی الله نصر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا ضمن بیان این مطلب افزود: پس از این که آموزش و پرورش معلولان را در آگهی استخدامی این وزارتخانه نادیده گرفت، ما اعتراض خود را نسبت به این امر به معاونت توسعه و مدیریت سرمایه انسانی ریاست جمهوری اعلام کردیم.

سرپرست دفتر توانمند سازی معلولان سازمان بهزیستی در ادامه اظهار داشت: با اعلام این اعتراض و شرکت در جلسات مشترک با نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، معاونت توسعه سرمایه انسانی ریاست جمهوری ۱۲۰۰ ردیف استخدامی آموزش و پرورش را بلوکه کرد.

وی همچنین تاکید کرد: با ابلاغ رسمی این اقدام معاونت توسعه، آموزش و پرورش موظف شد تا ۳ درصد از ۴۰ هزار استخدامی خود را که بالغ بر ۱۲۰۰ نفر نیرو می شود را از میان معلولان معرفی شده انتخاب کند.

سرپرست دفتر توانمند سازی معلولان گفت: ۳۷۰ نفر از افرادی که در آزمون استخدامی شرکت کرده بودند با اسامی و مشخصات از طریق معاونت توسعه درسایت جمهوری به آموزش و پرورش معرفی شده اند تا در مرحله اول نسبت به استخدام این افراد اقدام شود.

وی همچنین ازپیگیری و مذاکره برای استخدام ۱۲۰۰ نفر سهمیه معلولان به طور کامل در آموزش و پرورش خبر داد و افزود: با تشکیل کمیسیونی در دفتر توانمند سازی، مرکب از کارشناسان استان تهران و سازمان بهزیستی، افرادی که در آزمون قبول شده اند را مورد ارزیابی حرفه ای قرار دادیم.

منیع: خبرگزاری برنا