۰۲۱ - 55385363 کمک‌های مردمی

رضایی: صدور روادید سفر تیم ملی والیبال نشسته طولانی شد/ برای سهمیه پارالمپیک به بوسنی می‌رویم

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان از اواسط آبان در کشور بوسنی آغاز می‌شود. تیم قهرمان و نایب قهرمان این دوره از رقابت‌ها جواز حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب خواهد کرد. ایران تا پیش از این موفق شده ۹ دوره متوالی در ادوار پارالمپیک حضور پیدا کند که حاصل آن ۷ طلا و ۲ نقره است.

هادی رضایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تمام اقدامات لازم برای حضور مقتدرانه ایران در مسابقات جهانی انجام شده است اظهار داشت: برای حضور در این مسابقات اردوهای تدارکاتی خوبی در تهران و چالوس داشتیم و تیم آماده اعزام به مسابقات جهانی است. امیدوارم بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی سهمیه مستقیم پارالمپیک پاریس را کسب کنیم. البته در این راه تیم‌های قدرتمندی مانند بوسنی، برزیل و مصر رقیب ایران هستند. تیم‌های قهرمان و نایب قهمان جواز حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب می‌کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران

سرمربی تیم والیبال نشسته ادامه داد: تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و درخواست صدور روادید هم به سفارت بوسنی داده شده اما روند صدور آن کمی طولانی شد، امیدوارم این مشکل به زودی حل شود تا ورزشکاران دغدغه اعزام نداشته باشند. ما در نخستین دیدار روز سیزدهم آبان ماه به مصاف تیم عراق می‌رویم.

رضایی این را هم گفت: مرتضی مهرزاد، داوود علیپوریان، حمید عباسی، صادق بیگدلی، مجید لشگری، رمضان صالحی، حسینی جد، حسین گلستانی، میثم علیپور، مهدی بابادی، مسعود امامی، محمد نعمتی و جمال نظری ۱۳ ورزشکار دعوت شده به آخرین مرحله اردوی آمادگی مسابقات قهرمانی جهان هستند. ۱۲ نفر از بازیکنان دهم آبان به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.