۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

درخواست اعضای تیم های والیبال نشسته از وزیر/ هاشمی: قول نمی‌دهم

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی وزیر ورزش امروز دوشنبه با حضور در فدراسیون جانبازان و معلولان از اردوی تیم های ملی والیبال نشسته بانوان و مردان بازدید کرد.

هادی رضایی: معلولان نماینده ای در صندوق حمایت از قهرمانان داشته باشند

در جریان این بازدید هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: والیبال نشسته تنها تیم ملی بزرگسالان است که در آسیا و جهان و پارالمپیک قهرمان شده است.

وی با بیان اینکه در ترکیب این تیم جانباز مدافع حرم حضور دارد، ادامه داد: با هفتاد درصد قدرت خود در بازی های پاراآسیایی شرکت می کنیم، هدف اصلی ما بازی های پارالمپیک پاریس است.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ضمن تقدیر از کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان بابت حمایت هایی که از تیمش شده است، نسبت به مسائل مالی انتقاد کرد و گفت: از حیث بودجه‌ کمی در مضیقه هستیم در حالیکه وقتی صاحب مقام شویم مسئولان هم در آن شریک هستند.

رضایی همچنین یک درخواست از وزیر ورزش مطرح کرد و گفت: صندوق قهرمانان کمی برای والیبال نشسته کم اثر است. در این مورد از اقای سجادی زمانیکه متصدی وزارت ورزش بود درخواست هایی داشتیم که قبول هم کردند اما به نتیجه نرسید. حالا از شما درخواست داریم که از فدراسیون جانبازان هم نماینده ای در صندوق باشد تا تفاوت بین المپیکی و پارالمپیک نباشد.

درخواست اعضای تیم های والیبال نشسته از وزیر/ هاشمی: قول نمی‌دهم

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته: پاداش مدال آوری ما را نصف نکنید

داود علیپوریان کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته نیز در حضور وزیر ورزش با یادآوری قهرمانی های متعدد این تیم گفت: بعد از این همه مدال حقوق من از صندوق یک میلیون و شصت هزار تومان است که آن را هم بعد از پارالمپیک توکیو ‌نگرفته ام.

این ملی پوش با بیان اینکه انتظار ما از شما بالاست، خاطرنشان کرد: ما تنها رشته تیمی مدال‌آور در المپیک و پارالمپیک هستیم. عنایت کنید تا جوایز مدال آوری نصف نباشد و کامل پرداخت شود.

کیومرث هاشمی: بررسی می کنم اما قول نمی دهم

وزیر ورزش در جریان بازدید از اردوی تیم های ملی والیبال نشسته خطاب به ملی پوشان گفت: خوشحالم از اینکه در کنار شما هستم، بارها شما دل ملت را شاد کردید، موفقیت والیبال نشسته بارها لمس شده است. هر زمان رقابت شما آغاز می شود استقبال بیشتری صورت می گیرد به خاطر ذهنتیتی که وجود دارد.

وی ادامه داد: شما واقعا “ما می توانیم” را در عمل نشان داده اید، ضمن اینکه موفقیت هایی که داشته اید هم جزو باقیات و صالحات است.

هاشمی با تاکید بر اینکه حضور شما در بازی های پاراآسیایی به این رویداد اعتبار می دهد چون دنیا شما را می شناسد و اصلا رقیبی ندارید، خاطرنشان کرد: وقتی نتیجه کسب می شود نشان می دهد کار شده است. از توسعه هم استقبال می کنیم، دست سرمربی باز است.

وی با اشاره به سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: هاری رضایی برترین مربی قرن است، در عرصه مدیریت هم موفق بوده است ، کسی سرمربی شما بوده که از رده های پایین آغاز کرده است و این یک امتیاز است.

وزیر ورزش در مورد درخواست های مطرح نیز گفت: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان اخیرا تدوین و برای شورای نگهبان ارسال شده است. اگر ساختار مشکلی نداشته باشد حتما رئیس فدراسیون در ترکیب صندوق قرار می گیرد.

کیومرث هاشمی همچنین در مورد درخواست مطرح برای نصف نشدن پاداش مدال آوری گفت: اجازه بدهید قولی ندهم، این را بررسی می کنیم، با رئیس کمیته ملی پارالمپیک هم صحبت هایی خواهیم داشت تا ببینیم به چه نتیجه ای می رسیم.

وزیر ورزش در پایان از کمک مالی به ملی پوشان والیبال نشسته خبر داد و گفت: مبلغی به عنوان کمک به حساب ورزشکاران واریز می کنیم که خیلی زیاد نیست اما نمک کار است.