۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

خیز ویلچررانان خراسان رضوی برای قهرمانی ایران

شهرآرانیوز، رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال باویلچر کشور از پنجشنبه گذشته آغاز شد و تنهانماینده خراسان‌رضوی در این مسابقات کارش را با برد شروع کرد. تیم بسکتبال باویلچر آسایشگاه معلولان شهید فیاض‌بخش مشهد که در سال‌های گذشته همواره جزو تیم‌های برتر کشور بوده است و پارسال توانست عنوان نایب‌قهرمانی لیگ‌برتر را به دست آورد، امسال کار را با برد آغاز کرده است تا خیز بلندی به سوی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها داشته باشد؛ تیمی که در گام نخست توانست تیم یزد را با نتیجه ۷۶ بر ۵۷ شکست دهد تا خط‌ونشانی جدی برای رقیبان اصلی‌اش در این تورنمنت کشیده باشد.

خیز ویلچررانان خراسان رضوی برای قهرمانی ایران

گروه سخت از آن نایب‌قهرمان

نماینده مشهد که فصل گذشته فقط شهرداری آمل را برای قهرمانی پیش رو داشت، امسال در گروه نخست این رقابت‌ها که گروه چهارتیمی است، با یزد، فولاد خوزستان و هپکو بندرعباس هم‌گروه است. در دیگرگروه این رقابت‌ها هم شهرداری آمل، قهرمان سال گذشته، به‌عنوان سرگروه با دو تیم شهرداری ارومیه و هیئت زنجان هم‌گروه است.

در پایان دور گروهی این مسابقات تیم‌ها وارد مسابقات پلی‌آف می‌شوند و تیم صدرنشین گروه اول مستقیم به فینال می‌رسد و دیگرتیم‌های جدول‌های دوگانه با هم مسابقه می‌دهند و درنهایت چهار تیم در فینال خواهند بود؛ چهار تیمی که به‌صورت دوره‌ای، ولی مجتمع با یکدیگر جدال می‌کنند تا تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

نامی: قول تلاش می‌دهیم

سرمربی تیم بسکتبال باویلچر مشهد درباره لیگ‌برتر فصل جاری گفت: واقعیت آن است که تیم‌ها همه تقویت شده‌اند و بازی‌های سختی پیش رو داریم. غلامرضا نامی افزود: ما هم امسال تیم خوبی داریم و فقط می‌توانم به هواداران این قول را بدهیم که همه تلاشمان را می‌کنیم که امیدوارم منجر به قهرمانی شود.

عبدی: با آمادگی خوبی وارد مسابقات شدیم

کاپیتان باتجربه تیم بسکتبال آسایشگاه معلولان شهیدفیاض‌بخش مشهد درباره حضور این تیم در لیگ‌برتر امسال گفت: خداراشکر امسال تمریناتمان را زودتر شروع کردیم و با توجه به اینکه نفرات غیربومی هم نداشتیم، خیلی زودتر تکلیفمان با خودمان مشخص بود و توانستیم تمرینات تاکتیکی را طراحی کنیم.

حسن عبدی افزود: بیشتر نفرات تیم بچه‌های قدیمی تیم هستند و سال‌هاست با هم کار می‌کنند و شناخت خوبی از یکدیگر دارند. تیم‌های دیگر هم امسال نفرات خوبی به خدمت گرفته‌اند، اما ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا با وجود همه بی‌مهری‌ها و محدودیت‌ها بهترین نتیجه را بگیریم.

هاشم‌آبادی: برای قهرمانی به میدان می‌رویم

امید هاشم‌آبادی، یکی دیگر از بازیکنان تیم مشهد، گفت: امسال تیم خوبی بسته‌ایم و از طرفی تیم‌های دیگر هم خیلی خوب هستند. در گروه ما تیم‌های سختی مانند فولاد خوزستان حضور دارند که بازیکن لژیونر و مربی تیم‌ملی را در اختیار دارد. بازیکن مشهدی بسکتبال باویلچر که سابقه بازی در یورولیگ را در فرانسه دارد، اظهار کرد: امسال برای قهرمانی به میدان می‌رویم و مطمئنم هیچ‌کدام از بچه‌ها برای باخت به زمین نمی‌روند. البته این را هم نباید فراموش کنیم که کار سختی در پیش داریم. زیرا همه تیم‌ها هزینه کرده‌اند.