۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

جشنواره قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان معلول برگزار می‌شود

معاون فنی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین از برگزاری جشنواره قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان خبر داد.

خبرگزاری فارس: جشنواره قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان معلول برگزار می‌شود

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، هادی رضایی، معاون فنی فدراسیون ورزش‌های جانبازان ومعلولین در خصوص این رقابت‌ها گفت: با توجه به نزدیک شدن به سومین دوره

‌بازی‌های پاراآسیایی جوانان که سال ۲۰۱۳ در کشور مالزی برگزار می‌شود، در نظر داریم رقابت‌های قهرمانی کشور را در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار کنیم تا ضمن شناخت استعدادهای جدید و جوان، پشتوانه‌ای برای تیم‌های ملی جانبازان و معلولین فراهم شود.

وی ادامه داد: مسابقات پاراآسیایی جوانان مالزی در ۲ رده سنی زیر ۱۹ و زیر ۱۶ سال در مسابقات انفرادی و زیر ۲۱ سال در مسابقات تیمی برگزار خواهد شد، به همین منظور مسابقات قهرمانی کشور را با هدف معرفی نفرات جدید و آماده‌سازی آنها برای حضور در این رقابت‌ها برگزار می‌کنیم.

رضایی افزود: فراخوانی به هیئت‌های ورزش جانبازان و معلولین سراسر کشور مبنی بر معرفی ورزشکاران نوجوان و مستعد برای حضور در این مسابقات ارسال شده است تا نفرات مد نظر در رشته‌های تیمی و انفرادی معرفی شوند.

در این مسابقات ورزشکاران دختر نوجوان در رشته‌های تیراندازی با کمان، والیبال نشسته، دوومیدانی، پینگ‌پنگ، بدمینتون و تنیس با ویلچر و پسران در رشته‌های تیراندازی با کمان، شنا، تنیس با ویلچر، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، دوومیدانی، وزنه‌برداری، پینگ‌پنگ و بدمینتون با هم به رقابت خواهند پرداخت.

جشنواره رقابت‌های قهرمانی کشور نوجوان تیر ماه امسال در دو رده سنی ۱۳ تا ۱۵ و ۱۶ تا  ۱۹ سال در رشته‌های انفرادی و زیر ۲۱ سال  در رشته‌های تیمی برگزار می‌شود و نفرات برتر با نظر کمیته فنی مسابقات به اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد.