۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

تاخیر در پرداخت عیدی معلولان بهزیستی را گلایه‌مند کرد

معلولان بهزیستی به دلیل محدودیت جسمانی نیاز به حمایت دارند، اما این روز‌ها با وجود نزدیک شدن به سال نو همچنان عیدی برای آنها واریز نشده است. شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی علاوه بر تاخیر در پرداخت عیدی دیگر مشکلات معلولان بهزیستی را مطرح کردند و از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، مابه‌التفاوت مستمری پنج ماه نخست سال جاری معلولان بهزیستی با وجود اتمام سال جاری چرا هنوز هم پرداخت نشده؟! و همینطوری عیدی مددجویان و معلولان بهزیستی که سال گذشته هم ندادند؟!

مورد بعد چرا بعد از چند سال از تصویب قانون معلولان و این قانون و بخصوص ماده ۲۷ و پرداخت حداقل حقوق به معلولان و همینطور پرداخت مستمری معادل ۲۰ درصد حداقل حقوق هنوز اجرایی نشده؟! و جالبه برعکس مصوبه برنامه ششم هفتم توسعه کمیسیون تلفیق تنها  ۳۰ درصد افزایش برای سال آینده را تصویب کرده؟! با وجود اینکه در برنامه ششم هفتم توسعه و بودجه سال جاری و آینده هم آورده شده؟! اما هیچ وقت اجرایی نشده؟!


سلام وقت بخیر، من یک درخواستی از شما دارم، میخواستم از طرف مددجویان بهزیستی پیگیر باشید این عیدی ما را چرا واریز نمیکنند؟ دو ساله هیچی پرداخت نشده است.


سلام تو رو خدا پیگیر این عیدی‌ها بشید من شوهرم معلول زیر پوشش خدمات شهرداری  بروجرد کار میکند مستاجرم، اما نه عیدی بهزیستی را می‌دهند و نه از محل کارش بهش عیدی می‌دهند حتی سیزده روز عید هم سرکار می‌روند در کل جمعه و روزای تعطیل هم همینطور، اما افزایش حقوق ندارند.