۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

مناسب سازی گوشی تلفن همراه برای استفاده افراد تتراپلژی

یکی از مشکلات افراد دچار اختلال عملکردی در دستها، استفاده از گوشی تلفن همراه است. چرا که این افراد قادر نیستند به راحتی گوشی تلفن همراه را با دستها نکه داشته و با آن صحبت یا کار کنند.

مناسب سازی گوشی تلفن همراه

لذا برای مناسب سازی گوشی و تسهیل استفاده از آن، از یک حلقه مجهز به یک پایه صفحه ای کوچک ( مطابق شکل ) استفاده شده است. برای این منظور،  حلقه به پشت تلفن همراه متصل شده و به کسانی مانند افراد تتراپلژی که در عملکرد دستها دچار محدودیت هستند کمک می کند تا امکان استفاده از تلفن برای آنها آسان شود.

 این حلقه را می توان مطابق شکل توسط چسب های مناسب به پشت گوشی متصل نمود. همانطور که در شکل مشخص است حلقه  قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه در زوایای بالا و پایین را دارد که این موضوع کمک می کند استفاده از گوشی در زوایای مختلف راحت تر انجام شود.

مناسب سازی گوشی تلفن همراه

کاربر برای در دست نگه داشتن گوشی خود کافی است انگشت شست خود را داخل حلقه کرده و با خیال راحت از گوشی استفاده نماید. این حلقه در کار با گوشی بخصوص کارهایی مانند عکس گرفتن، نوشت پیامها و مکالمه با  تلفن کارآئی بسیار خوبی داشته و استفاده از گوشی را برای کاربر بسیار راحت می نماید. بر اساس نظرسنجی های به عمل آمده از کاربران، رضایتمندی بسیار زیادی از آن وجود دارد. در ضمن امکان رها شدن گوشی از دست و آسیب دیدن گوشی تا حدود بسیار زیادی کم می شود.

مناسب سازی گوشی تلفن همراه