۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

ابزاری برای تسکین سردردهای میگرنی

امروزه سردردهای میگرنی در بسیاری از افراد به خصوص در ساکنین جوامع صنعتی بسیار شایع است . این سردردها نتیجه تغییرات فیزیولوژیک خاصی هستند که درون مغزاتفاق می افتد و منجر به احساس دردی مشخص با علائم خاص ( مبهم وضربان دار) می گردد که به دنبال آن فرد دچار حساسیت به نور، صدا وبو شده که در موارد شدید با علائمی همچون تهوع ، استفراغ و دل درد ، از دست دادن اشتها ، رنگ پریدگی ، خستگی و گیجی و وحتی تاری دید و غیره همراه خواهد بود . با توجه به ماهیت سردردهای میگرنی که ۲۵ درصد مردم و اغلب خانمها آن را تجربه می کنند ، ودر میان افراد دچار آسیب نخاعی نیز شایع است ،  در زیر نظر شما را به تجربه و ابزاری که یکی از مبتلایان جهت تسکین این درد داشته جلب می نمائیم :

من از زمان تصادف خود در سال ۲۰۱۲ به طور مداوم دچار سردرد و میگرن شده ام . البته الان به نقطه ای رسیده ام که برایم قابل کنترل و تاحدی کمتر آزار دهنده شده است ، اما  این موضوع اتفاقی نبوده که یک شبه رخ دهد .

Migraine headaches

در اوایل ، طبق معمول اولین گزینه استفاده از داروها بود که به دلیل سابقه خونریزی مغزی که داشتم ، چیزی را بدون تجویز پزشک ، انتخاب ومصرف نمی کردم .  بنابراین مورد هایی که برایم تجویز شده بود  را امتحان کردم . اما بعد از مدتی دریافتم که گرچه به سردرد من کمک می کنند ، اما عوارض جانبی آنها تقریباً بدتر بود و باعث کاهش کیفیت زندگی من می شدند. و این چیزی نبود که شخصاً مورد پسند من باشد . در مدت بهبودی ، تشخیص علائم واقعی آسیب مغزی و عوارض جانبی داروهای مصرفی ام دشوار بود.

از این رو سراغ دوره های مدیریت دردهای مزمن ، فیزیوتراپی و ماساژ درمانی رفتم . این موارد هم با اینکه منابع خیلی خوبی بودند ، اما چیزهایی نبودند که هنگام تنها بودن بتوانم به آنها تکیه کنم .

تا اینکه پزشک من در مورد ابزاری به نام Occi-Pivot  توضیحاتی به من داد . من به جایی رسیده بودم و در مرحله ای قرار داشتم ، که سعی می کردم هر چیزی را امتحان کنم . او عکسی از آن وسیله را  به من داد . با نگاه اولیه به آن ، چیز مسخره ای بنظر می رسید . اما بعد از تهیه و بکارگیری آن متوجه شدم  واقعا” موثر است و بطوری که فشار و دردهایم را تا حد زیادی کم کرد .

Occi-Pivot

این وسیله برای از بین بردن تنش وفشار پایه جمجمه و همچنین ستون فقرات گردنی طراحی شده است. علاوه بر این ، به کاهش فشار ماهیچه های داخلی و خارجی ستون فقرات گردنی که به مرور زمان باعث میگرن می شوند ، کمک می کند .

Occi-Pivot types

این وسیله که دارای انواع گردنی و کمری و … می باشد ، چیزی است که هنوز هم مورد علاقه من بوده و نه تنها برای سردرد بلکه برای رفع دردهای نواحی گردن و ستون فقرات نیز از آن استفاده می کنم .