۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

معلمان مراکز استثنایی به هنر ارایه دانش به معلولان مسلح شوند

امیری از ضرورت‌های کار موثر در مراکز استثنایی را آموزش خانواده و اصلاح نگرش‌ آنان بر شمرد و افزود: برای این کار زمینه آن یعنی آمادگی معلم باید در اولویت قرار گیرد.

محمد علی امیری از ضرورت های کار موثر در مراکز استثنایی را آموزش خانواده و اصلاح نگرش های آنان بر شمرد و افزود: برای این کار زمینه آن یعنی آمادگی معلم باید اولویت قرار گیرد و معلمان عزیز ما در استثنایی مسلح به دانش و هنر ارائه دانش به معلولان شوند.

وی ارتقای توانمندی مدیران و معلمان این مراکز را خواستار شد و خاطرنشان کرد: باید استعداد همه کودکان عزیز را بیدار کنیم.

امیری محبت را شاه کلید تربیت توصیف و خاطر نشان کرد: در مراکز استثنایی این محبت باید به شکل مضاعف ارائه و عرضه شود و این فداکاری است در کاهش آلام معلولیت دانش آموز بسیار کارساز خواهد بود.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی مازندران هم در سخنانی گفت: ۶۹ مرکز استثنایی در مازندران فعالند و ۵هزار و ۱۰۰ دانش آموز معلول در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه مشغول تحصیلند.

سیاحی توانبخشی، فرهنگی و هنری را محور فعالیت های مراکز استان عنوان کرد و افزود: کمبود سرویس ایاب و ذهاب و خدمات درمانی بیماری های معلولان مشکلات این مراکز است.

منبع: خبرگزاری برنا