۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

۲۵۰۰ واحد مسکونی شهریور ماه به معلولان و مددجویان واگذار می‌شود

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی از واگذاری ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهریور خبر داد و گفت: این تعداد واحد از تعهدات قبلی سازمان بهزیستی در قبال معلولان و مددجویان است

حسین بدخشان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»‌ با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های نوین در بهزیستی جهت افزایش کمک‌های مردمی طی یک سال گذشته مؤثر بوده است، گفت:‌ هم اکنون آمار کمک‌ها نسبت به گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است که این موضوع نشان‌‌دهنده اجرای برنامه‌های دقیق برای جلب مشارکت‌های مردمی است.

وی تصریح کرد: در سیاست جدید سازمان بهزیستی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌ها و سازمان‌ها یکی از برنامه‌های اصلی این سازمان جهت افزایش کمک‌های مردمی بوده است.

بدخشان ادامه داد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند از ۶ طریق به سازمان بهزیستی کمک کنند که ارائه کمک از طریق خودپرداز بانک‌ها، تلفن ثابت، ایرانسل،‌ تلفن‌بانک، پذیره نویسی سهام بورس‌ و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌ها بخشی از راه‌هایی است که افراد می‌توانند به مددجویان و معلولان کمک کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: طی هفته آینده آخرین آمار از مبلغ جمع‌آوری شده در حوزه فطریه و کفاره اعلام خواهد شد اما پیش بینی می‌شود مبلغ جمع‌آوری شده نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشته باشد.

وی از واگذاری ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهریور ماه خبر داد و گفت: این تعداد واحد از تعهدات قبلی سازمان بهزیستی در قبال معلولان و مددجویان است

بدخشان بیان داشت: یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی استفاده از کمک خیرین و نیکوکاران در امر احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان و معلولان در سراسر کشور است که در همین راستا از سال گذشته کمک‌های قابل توجهی جمع‌آوری شده است.

منبع: خبرگزاری فارس