۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

۸۵۰ معلول جسمی حرکتی تحت پوشش انجمن خیریه معلولین سوره صبح آران و بیدگل

خبرگزاری شبستان:رئیس هیات مدیره انجمن خیریه سوره صبح آران و بیدگل گفت: ۸۵۰ معلول جسمی حرکتی به همراه خانواده تحت پوشش انجمن خیریه مردم نهاد سوره صبح آران و بیدگل هستند و مفتخر به ارائه خدمات به این معلولان است.

۸۵۰ معلول جسمی حرکتی تحت پوشش انجمن خیریه معلولین سوره صبح آران و بیدگلبه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، عباس آقا عمویی رئیس هیات مدیره انجمن خیریه سوره صبح آران و بیدگل در جمع خبرنگاران گفت: ۸۵۰ معلول جسمی حرکتی به همراه خانواده تحت پوشش انجمن خیریه مردم نهاد سوره صبح آران و بیدگل هستند و مفتخر به ارائه خدمات به این معلولان است.

وی با بیان اینکه این انجمن خیریه خود را بازوی سازمان بهزیستی در حمایت از معلولان می داند، خاطر نشان کرد: انجمن سوره صبح از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۵۰ میلیون ریال کمک و جیره غذایی،۵۰ میلیون ریال هزینه دارویی،۱۵۰ میلیون ریال کمک به تامین جهیزیه، ۳۵۰ میلیون ریال لباس و پوشاک و ۲۰۰ میلیون ریال سایر کمک ها به معلولان تحت پوشش ارائه کرده است.

محمد عابدین زاده مدیر عامل انجمن سوره صبح هم آموزش معلولین را از اولویت های این انجمن در سال های گذشته تاکنون عنوان کرد و افزود: انجمن سوره صبح با همکاری اداره فنی و حرفه ای شهرستان آران و بیدگل، هزاران ساعت آموزش به معلولان ارائه کرده است.

وی از راه اندازی سامانه جامع انجمن خبر داد و گفت: در این سامانه کلیه اطلاعات به همراه کمک های دریافتی با ذکر مشخصات ثبت و مشخصات افراد معلول دریافت کننده آن کمک هم موجود است.

شایان ذکر است؛ انجمن معلولین سوره صبح در سال ۱۳۸۷ با همت تعدادی از خیرین و معلولان شهرستان آران و بیدگل در راستای کمک و حمایت از معلولان تشکیل شده است.