۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

گزارش جلسه انجمن معلولان ضایعات نخاعی استان تهران و کانون معلولین توانا

درپی مسائل و مشکلاتی که جامعه معلولان دارد یکی از وظائف و اهداف مهم انجمنهای حمایت کننده این قشر،  تعامل و همکاری با یکدیگر جهت دستیابی بهتر و سریعتر به اهداف مورد نظر می باشد . در همین راستا در پی تعاملات بعمل آمده جلسه ای در روز دوشنبه مورخ ۲۴/۷/۹۱ با حضور هیئت مدیره انجمن معلولان ضایعات نخاعی استان تهران و مسئولین کانون معلولین توانا در دفتر انجمن برگزار گردید .

در ابتدا رئیس هیئت مدیره انجمن ضمن خوشامد گویی ،  نسبت به این تعاملات ابراز خرسندی نمودند و مطالبی در مورد فعالیتهای انجمن از بدو تأسیس تاکنون و مددجویان تحت پوشش و اهداف انجمن سخنانی بیان نمودند و با معرفی مسئولین هردو انجمن جلسه ادامه یافت .

سپس آقای هادی یکی از اعضاء هیئت مدیره کانون توانا ضمن ابراز خرسندی و تداوم این جلسات از تلاشها و موفقیتهای کانون سخنانی ایراد نمودند سپس دیگر مسئولان از جمله خانم خلیل زاده مسئول درمان ، خانم موسوی مسئول واحد شعبه الوند ، خانم رحمانی مسئول شعبه تاکستان، آقای طارمیان مسئول توزیع ومدیر بخش روزنامه ، خانم بابایی مدیر تحریریه ماهنامه پیک توانا و خانم کریمی هر کدام در مورد حوزه فعالیتهای خویش بیاناتی ایراد نمودند .   ضمنا” کانون توانای قزوین از اعضاء هیئت مدیره انجمن دعوت کردند که بازدیدی از کانون معلولین توانا داشته باشیم .

در خاتمه برای این عزیزان که برای رسیدن به اهداف کانون معلولین توانا که همانا بهبود شرایط معلولین می باشد ، تلاش                     می نمایند،  آرزوی توفیق روز افزون می نمائیم

 

 

گزارش اختصاصی انجمن معلولین ضایعات نخاعی استان تهران