۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

گردهمایی بزرگداشت روز جهانی معلولان در وزارت کار

گردهمایی بزرگداشت روز جهانی معلولان در تارخ ۱۶ آذر با حضور اعضا انجمن ضایعات نخاعی استان تهران در محل وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزارشد .
دکتر علی ربیعی در گردهمایی بزرگداشت روز جهانی معلولان ضمن تبریک این روز به همه معلولان اظهار کرد: ما همگی عضو یک خانواده بزرگ هستیم که بایـــد بتوانیم در کنــار هم همـــه مشکلات را برطرف کنیم.
وی در ادامه ضمن عذرخواهی از همه معلولان گفت: به خاطر کارهایی که نتوانسته ام انجام دهم خالصانه از همه معلولان پوزش می طلبم اما این اطمینان را به شما می دهم که اگر اقدامی به موقع انجــــام نشده به خاطر کوتاهی نبوده بلکه مسایلی دیگر همانند موانع ساختاری و یا کمبود منابع در این امر دخیل بوده اما مطمئن باشید که در طول دوران مدیریتـــم تمام تلاش خـــــــود را خواهم کرد تا مــوانع برطرف و از مشکلات جامعه معلولان بکاهم .

وی ضمن اشاره به عنایت شخص رئیس جمهور به سازمان بهزیستی و به ویژه معلولان گفت: دکتر روحانی بیشترین اوقات خود را در کنار معلولان می‌گذراند و خوشبختانه هم اکنون در دولت ذهنیت مناسبی برای ارائه خدمات به معلولان ایجاد شده است که امیدواریم این ذهنیت را در بین جامعه گسترش دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اعلام اینکه در هفته جاری خبرهای خوبی برای معلولان خواهیم داشت، گفت: رئیس جمهور دستور داده تا برای رفع نیاز معلولان از وسایل توانبخشی در حوزه پیشگیری و غربالگری، برآوردهای لازم انجام شود.
وی به بیان اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی برای ارتقای زندگی معلولان پرداخت و گفت:‌ همین هفته خبرهای خوبی برای معلولان خواهیم داشت.

دکتر ربیعی در پایان تصریح کرد: رئیس جمهور دستوری صادر کردند که بر اساس آن برآوردهای لازم انجام شود تا در مقوله پیشگیری و غربالگری هیچ معلول و کم توانی از وسایل توانبخشی محروم نباشد. حتما در این زمینه در هفته جاری خبرهای خوبی خواهیم داشت. از رئیس سازمان بهزیستی درخواست کردم تا هفت استان محروم کشور را در چند سال اخیر با بودجه موجود در پوشش این طرح ببرد.

گزارش اختصاصی انجمن معلولین ضایعات نخاعی استان تهران