۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

کهتری: به دنبال کسب بهترین نتایج تیروکمان در رقابت‌های جهانی چین هستیم

رقابت‌های جهانی چینسرمربی تیم ملی تیر و کمان معلولان، گفت: تمام تلاشمان بر این است تا در رقابت‌های جهانی چین با کسب بیشترین مدال در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان بهترین عملکرد را نسبت به چک داشته باشیم.

مجید کهتری در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت کمانداران اعزامی به رقابت‌های جهانی چین که ۲۳ شهریور در پکن برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تیم اعزامی به مسابقات جهانی چین از نظر رکوردی و تکنیک و تاکتیک نسبت به رقابت‌های بین‌المللی چک تفاوت زیادی کرده و ما هم اکنون تیمی را به چین اعزام می‌کنیم که تیم یک دست و هماهنگی است و امید به کسب بهترین نتایج در بخش انفرادی و تیمی ریکرو و کامپوند زنان و مردان هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در کدام رشته شانس کسب مدال در مسابقات جهانی چین را داریم، افزود: به اعتقاد من تیم کامپوند مردان منسجم تر و هماهنگ تر از تیم کامپوند زنان است، اما در بخش ریکرو زنان و مردان شرایط تقریبا یکسان است. ما در تیم اعزامی تک ستاره‌هایی همچون زهرا نعمتی، هادی نوری، منشازاده، سمیه رحیمی و بیابانی را داریم که امیدوارم در ریکرو و کامپوند انفرادی و هم تیمی به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنیم.

کهتری، خاطرنشان کرد: هر چند در رقابت‌های جهانی چین نزدیک به ۴۵ کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند، اما به‌ هر حال از نظر مدال آوری نگران نیستم و معتقدم بیشترین مدال را نسبت به چک در چین کسب خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی تیروکمان معلولان ادامه‌ داد: برای آماده سازی تیم تیروکمان جهت حضور در قهرمانی جهان، پنج اردو از ابتدای سال پیش‌بینی کرده بودیم که آخرین اردو در حال‌ برگزاری است و تیم‌ ‌ملی جمعه شب عازم پکن خواهد شد و پس از انجام سه روز تمرین در پکن رقابت‌ها از ۲۳ شهریور آغاز می‌شود.

کهتری همچنین درباره وضعیت زهرا نعمتی و این که آیا تصور می کنید او در چین هم دوباره به مدال طلا دست پیدا کند یا خیر؟ گفت‌: رکوردی که نعمتی در چک زد تا به مدال طلا دست پیدا کند ۳۳۷ بود که بسیار ارزشمند و قابل توجه بود. در حال‌ حاضر نیز وضعیت وی از نظر رکوردی بهتر از چک است و من امیدوارم در چین هم شاهد افتخارآفرینی دوباره نعمتی در ریکرو انفرادی و تیمی باشیم.

وی در پایان یادآور شد: در رقابت‌های بین‌المللی چک با ۱۴ کماندار موفق به کسب چهار طلا، چهار برنز و سه نقره شدیم، اما در چین با ۱۲ کماندار اعزامی به دنبال کسب نتایج بهتری نسبت به چک هستیم و امیدوارم وضعیت بهتری از نظر رنگ مدال داشته باشیم.