۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

کم‌کاری دستگاه‌ها در مناسب‌سازی محیط برای معلولان قابل چشم‌پوشی نیست

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدصادق پورمهدی در اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی استان، اظهار داشت: تشکیل جلسات برای رفع تکلیف نیست و ما باید در اجرای مصوبات کوشا باشیم.

وی افزود: پس از این در خصوص اهمال و کوتاهی مسؤولان در اجرای مصوبات مناسب‌سازی محیط چشم‌پوشی نکرده و تخلفات مربوطه و قصور در انجام وظایف را به دادستانی گزارش خواهیم کرد.

معاون عمرانی استاندار ضمن تاکید بر تعیین افق و برنامه‌ریزی اصولی و علمی برای مناسب‌سازی محیط شهری برای افراد کم توان، گفت: در این زمینه و در مقایسه با بیست سال گذشته کارهایی انجام گرفته است؛ اما این حرکت بسیار ضعیف و کند بوده و نیاز است کمیته نظارت فعال شده و در شهرستان‌ها نیز در این خصوص اقدامات مناسب انجام پذیرد؛ هدف‌های کوچک ولی عملی پیش‌بینی شده و حق و حقوق شهروندان و جامعه معلولان شفاف‌سازی شود.

پورمهدی ادامه داد: با بزرگ‌نمایی راه به جایی نخواهیم برد و به جای آن، با ترسیم هدف‌های کوچک و دستیابی به آن دلگرم شده و خواهیم توانست به اهداف بلند دست یابیم.

وی افزود: با شفاف‌سازی، جامعه مخاطب از حق و حقوق خود آگاه شده و در مقابل، مسؤولان را ملزم به عمل و پاسخگویی به نیازهای به حق آنها خواهند کرد.