۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

کسب دو طلا، چهار نقره و یک برنز توسط شناگران معلول و نابینا و کم بینا

کسب دو طلا، چهار نقره و یک برنز توسط شناگران معلول و نابینا و کم بینادر سومین روز از رقابتهای شنای سومین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان، تیم معلولان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری ایسنا   از امارات، در آخرین روز از رقابتهای شنای معلولان و نابینایان و کم بینایان، شناگران کشورمان موفق به کسب شدند.
نتایج بدست آمده به شرح زیر است:
در ۴۰۰متر آزاد شنای معلولان، سینا ضیغمی نژاد با رکورد ۵دقیقه، ۱۲ ثانیه و ۵صدم ثانیه در کلاس S۱۰ به مدال نقره دست یافت و در همین ماده دانیال محسنیان با رکورد ۵دقیقه، ۳۸ثانیه و ۷۴صدم ثانیه در کلاس S۹ به برنز رسید. در ماده ۲۰۰متر آزاد محمد کریم زاده با رکورد ۵دقیقه، ۱۱ثانیه و ۶۲صدم ثانیه در کلاس S۴ طلا گرفت.
در ۲۰۰متر مختلط انفرادی، سینا ضیغمی نژاد شناگر نوجوان معادل کشورمان در کلاس SM۱۰ با رکورد ۲دقیقه، ۴۸ثانیه و ۸۸صدم ثانیه به مدال نقره دست یافت و عرفان اسماعیلی در کلاس SM۹ با رکورد ۲دقیقه، ۴۱ثانیه و ۸۸صدم ثانیه نقره گرفت. به این ترتیب در آخرین روز از این رقابتها، شناگران معلول موفق به کسب یک طلا، ۳نقره و یک برنز شدند.
در ادامه این رقابت‌ها و در بخش شنای نابینایان و کم بینایان، در ماده ۱۰۰متر آزاد کلاس S۱۲ امیرحسین سعادتی مقدم با رکورد ۱دقیقه و ۱۵ثانیه و ۵۶صدم ثانیه چهارم شد اما موفق شد رکورد ملی را ۳ثانیه و ۲۲صدم ثانیه جابجا کند. در ماده صدمتر آزاد کلاس S۱۲ مسعود محمودی با ثبت رکورد ۱دقیقه ، ۱۱ثانیه و ۸۷صدم ثانیه در جایگاه چهارم ایستاد و رکورد ملی را ۲صدم ثانیه جابجا کرد.
در صدمتر قورباغه کلاس S۱۲ امیرمحمد صودیفی با یک دقیقه، ۳۷ثانیه و ۴۲صدم ثانیه به مدال طلا دست یافت و مسعود محمدی در همین ماده با ۱دقیقه، ۴۰ثانیه و ۵۳صدم ثانیه به نقره رسید.