۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

کابینت کنج مجهز به صفحه گردون جهت مناسب سازی آشپزخانه

در اکثر مواقع دسترسی افراد ویلچری به محتویات داخل کابینتهای آشپزخانه با مشکلات زیادی همراه است . عمق زیاد و انباشتگی وسائل و عدم امکان قرارگیری ویلچر در کنار کابینتها و از این قبیل موارد ، کار دسترسی به کابینتها را با مشکل مواجه می سازد . از این رو ، یک نوع کابینت خاص ، مجهز به صفحات گردون طراحی شده که این مشکل را ازپیش روی افراد ویلچری مرتفع می سازد .

 

 

کابیت گوشه ای ( درب بسته )

کابیت گوشه ای ( درب بسته )

با وجود این کابینت ، دیدن محتویات داخل آن آسان تر می شود و دسترسی به آنها افزایش می یابد  و برای استفاده افراد ویلچری بسیار مناسب است .
این کابینت شامل دو سبد گردون است که هر کدام از آنها به طور مستقل و به راحتی می چرخند . در نتیجه محتویات داخل کابینت به راحتی قابل مشاهده هستند و دسترسی به انها آسان است .

 

کاربر در حال چرخاندن صفحه

کاربر در حال چرخاندن صفحه

حتی اگر کاربر ، خودش هم نتواند ظروف سنگین را از داخل آن خارج کند ، می تواند یک نمای کلی از محتویات داخل کابینت داشته باشد .

 

ترجمه  و تنظیم از :  مهندس عباس کاشی ( e mail :  ohealth2007@yahoo.com ) منبع : سایت http://www.spinalistips.se/ – مقاله :   Corner cabinet with carousel in accessible kitchen – انتشار : انجمن معلولین ضایعات نخاعی استان تهران