۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

پیاده‌روری معلولان زرندی در فاصله ۲ گلزار شهدا

مسئول هئیت ورزشی جانبازان و معلولان شهرستان زرند گفت: ۳ نفر از معلولان زرندی فاصله بین گلزار شهدای شهر خانوک تا گلزار شهدای زرند را پیاده‌روی کردند.

مجتبی ایزدی ظهر امروز در حاشیه آیین پیاده‌روی سه نفر از معلولان شهرستان زرند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: این معلولان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و زنده نگهداشتن فرهنگ شهادت در جامعه فاصله ۳۰ کیلومتری گلزار شهدای شهر خانوک تا گلزار شهدا زرند را پیاده‌روی کردند.

وی بیان داشت: روح‌الله اسدی با معلولیت قطع پای راست، حبیب‌الله فاضلی با معلولیت از ناحیه پای راست و مهدی فاضلی با معلولیت از هر دو پا برای نخستین بار در زرند با حضور در گلزار شهدا شهر خانوک و قرائت فاتحه با بدرقه جمعی از مسئولان این شهر حرکت پیاده‌روی خود را از این مکان مقدس آغاز و به طور متوسط در هر ساعت ۱۰ کیلومتر را طی کردند.

ایزدی عنوان کرد: با نزدیک شدن به ورودی شهر زرند این معلولان مورد استقبال جمعی از مسئولان قرار گرفتند و در گلزار شهدای زرند حضور یافتند و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا گرانقدر را گرامی داشتند.

وی ابراز داشت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نفر از معلولان عضو هئیت جانبازان و معلولان این شهرستان در قالب تیم‌های ورزشی مختلف والیبال نشسته، تنیس، پرتاب دیسک، دومیدانی، شطرنج و تیراندازی فعالیت دارند.