۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

پرتابگر معلول خوزستانی: مسابقات کشورهای اسلامی کمتر از جهانی نبود

پرتابگر معلول خوزستانیعضو خوزستانی تیم‌ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان ‌ایران با ابراز رضایت از عملکردش در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی، گفت: این رقابت‌ها کمتر از مسابقات جهانی نبود و تمام رقبایم آمده بودند.

علیرضا قلعه‌ناصری در گفت‌وگو با ایسنا،‌ در خصوص کسب دو نشان نقره در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار کرد: من در این مسابقات در دو رشته پرتاب دیسک و پرتاب وزنه موفق به کسب نشان نقره شدم. پرتاب دیسک ماده تخصصی من و پرتاب وزنه ماده غیرتخصصی من بود و با وجود این‌که در پرتاب وزنه تمرین نداشتم ولی توانستم به عنوان دومی برسم.

وی در خصوص عملکردش در ماده پرتاب دیسک عنوان کرد: ‌من پیش از اینکه وارد محوطه اصلی برای پرتاب شوم، سُر خوردم و هر دو چشمم مصدوم شد و با همین مصدومیت توانستم با ثبت رکورد ۴۲ متر و ۷۰ سانتی متر به عنوان نایب‌قهرمانی دست پیدا کنم ولی متاسفانه با توجه به اینکه رکورد ورودی مسابقات جهانی لندن ۴۴ متر است، نتوانستم این رکورد را به دست آورم.

این مدال‌آور پارالمپیک خاطرنشان‌کرد: من برای کسب ورودی مسابقات جهانی شانس دیگری دارم و باید این هفته در رکوردگیری تیم‌ملی شرکت کنم و ان‌شاالله بتوانم این ورودی را به دست آورم و در ترکیب تیم‌ملی قرار بگیرم. به هر حال سطح مسابقات آسیایی بالا بود و من از عملکردم در هر دو ماده دیسک و وزنه کاملا راضی هستم.

قلعه‌ناصری خاطرنشان‌کرد: مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی کمتر از رقابت‌های جهانی نبود و تمام رقبا آمده بودند و به نظر من مانند میدان جهانی شده بود و من اگر آسیب نمی‌دیدم رکورد خوبی به ثبت می‌رساندم.