۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

پایه ای موسوم به “دست سوم ” قابل استفاده برای افراد نخاعی

پایه ای موسوم به “دست سوم ” قابل استفاده برای افراد نخاعی

این پایه ، یک میله آهنی تلسکوپی کشویی است که می توان آن را  روی انواع تجهیزات وصل نمود . کسانی که از نظر عملکرد دستها دچار مشکل هستند ، می توانند از این پایه برای نگهداشتن انواع مختلف وسائل استفاده کنند .

پایه باز شده که روی اتصالات ویلچر نصب شده

این پایه را می توان روی اتصالات ثابت بین پاهای کاربر و در جلوی قاب صندلی ویلچر نصب نمود . پایه از یک میله تلسکوپی از جنس آهن ساخته شده که می تواند درموقعیت های مختلف قرار گیرد .

قسمت ثابت برای اتصال پایه

 این پایه به تکیه گاه جاپائی ویلچر و موتور آن وصل می گردد ، و می تواند به جلو و عقب هم مایل شود . یک حلقه روی میله نصب شده که ، برای برداشتن و گذاشتن چیزها روی پایه به کاربر کمک می کند .

پایه در وضعیت جمع شده

یک تسمه هم وجود دارد که به فرد اجازه می دهد تا بتواند ارتفاع مناسب میله را تنظیم کند .می توان  آیتم های مختلف را به پایه وصل نمود . این پایه به راحتی در دسترس کاربر قرار دارد بطوری که می تواند براحتی آن را گرفته و وصل نماید

کاربر می تواند پایه را با کمک تسمه بیرون می کشد

نظر کاربران

استفاده از این وسیله ، از آن به عنوان  “دست سوم” یاد می کنند . آنها می توانند چیزهای مختلف را روی پایه قرار داده و با این کار قادرند آنها را نگه دارند .  کاربران  می توانند با استفاده از «دست سوم » از اقلامی مانند  ماشین اصلاح ، دوربین ، عینک ، میله ماهیگیری، سیخ کباب ، چنگال کباب ، میز های مختلف ویلچر ، و از این قبیل چیزها استفاده کنند .

منبع :  http://www.spinalistips.se –  تهیه و تنظیم از : مهندس عباس کاشی ( e mail :  ohealth2007@yahoo.com)  – انتشار : انجمن معلولین ضایعات نخاعی استان تهران