۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

یک معلول از سوی رئیس جمهور به عنوان مشاور در امور معلولان منصوب می‌شود

رئیس جامعه معلولان ایران از پیشنهاد به رئیس جمهور برای حضور یک نفر معلول به عنوان مشاور در امور این افراد خبر داد و گفت: رئیس‌جمهور با این پیشنهاد موافقت کرده و به زودی یک معلول در این امور منصوب خواهد شد.

علی محمود همت‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس«توانا»، با تأکید بر اینکه برای نخستین بار است که در جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور یک معلول را به عنوان مشاور در امور معلولان منصوب می‌کند، اظهار داشت: این حرکت احمدی‌نژاد قابل تقدیر است و نشان از توجه وی به معلولان دارد.

وی اضافه کرد: بر اساس پیشنهادی که به رئیس جمهور داده شده است به زودی فردی معلول به عنوان مشاور در امور معلولان منصوب خواهد شد و وی می‌تواند بسیاری از مشکلات معلولان را برطرف کند.

محمود نژاد ادامه داد: این فرد معلول می‌تواند به عنوان بازوی توانمند برای پیگیری قانون جامع حمایت از معلولان اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس جامعه معلولان ایران بیان داشت: دولت نهم و دهم خدمات قابل توجه‌ای را به معلولان ارائه کرده است که مهمترین آنها احداث واحدهای مسکونی و ایجاد اشتغال برای معلولان است.

وی افزود: علی‌رغم اقدامات انجام شده در حمایت از معلولان در بخش اشتغال، هنوز تعداد زیادی از این افراد فاقد شغل هستند که امیدواریم تا پایان امسال مشکلات آنها برطرف شود.

محمودنژاد در خصوص آخرین وضعیت سوخت معلولان نیز افزود: رایزنی‌ها در این خصوص وجود دارد که امیدواریم تا پایان این ماه نتیجه سوخت معلولان مشخص شود.

منبع: خبرگزاری فارس