۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

وسایل ورزشی ویژه معلولان در بوستان‌های شیراز نصب می‌شود

خاقانی گفت: برای نخستین بار در ایران وسایل ورزشی ویژه معلولان و جانبازان در تابستان امسال در سه بوستان سطح منطقه در شیراز نصب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱، خاقانی با بیان اینکه اماکن عمومی باید مورد استفاده عموم مردم باشد اظهار داشت: با مراجعه برخی از معلولان و جانبازان در عدم توانایی استفاده از وسایل ورزشی نصب شده در بوستان ها توسط ایشان وسایل ورزشی ویژه معلولان و جانبازان در تابستان امسال در سه بوستان سطح منطقه نصب خواهد شد.

شهردار منطقه۱ شیراز عنوان کرد: با درخواست شهرداری از طراحان و سازندگان این وسایل، نمونه هایی با استانداردهای لازم طراحی و ساخت شده که با اندازه و ارتفاع مناسب در این بوستانها شده نصب خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری نخستین جشنواره غذاهای سنتی اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره غذاهای سنتی با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری شیراز و فرهنگ سرای هنر برای نخستین بار در استان برگزار می شود.

خاقانی در پایان یادآور شد: در این جشنواره که از داوران حرفه ای برای انتخاب نفرات برتر استفاده شده به نفر اول تا دهم و پنج نفر نیز به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

این جشنواره روز سه شنبه ۲۸ تیرماه ساعت ۱۸ در بوستان بعثت برگزار  شد .

منبع: خبرگزاری برنا