۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

وزارت ورزش و جوانان به وعده خود عمل کرد و جای تقدیر دارد

به گزارش وانانیوز، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک و رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: خبر قصور در پرداخت پاداش به مدال آوران پارالمپیک ریو و قهرمانان سال ۹۴ به هیچ وجه صحیح نیست و هیچ قصوری در این زمینه نبوده است، چرا که فرایند اهدا جوایز به افتخار آفرینان این مملکت به خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: بعد از تعطیلات نوروز در خرید سکه‌ها اقدام کردیم و شنبه ۱۹ فروردین ماه هم اطلاع رسانی عمومی کردیم و تا این لحظه هم اکثر قهرمانان و مربیان ما پاداش‌های خود را دریافت کرده‌اند و اگر کسی دریافت نکرده یا در سفر بوده و یا هنوز مراجعه نکرده است.
خسروی‌وفا افزود: اتفاقا پرداخت پاداش‌ها آنهم در ایام سیزدهم رجب صورت گرفت و خوشبختانه قهرمانان ما هم رضایت داشتند و فدراسیون جانبازان و معلولان و همچنین کمیته ملی پارالمپیک از اینکه مسئولان وزارت ورزش و جوانان به وعده خود جامه عمل پوشاندند و پاداش‌ها را با این بار سنگین مالی پرداخت کردند تقدیر می‌کند.
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: تا این لحظه هم هیچ مشکلی در فرایند پرداخت پاداش‌ها گزارش نشده است و در این زمینه اتفاقا غیر از تشکر چیز دیگری باقی نمی‌ماند.
محمود خسروی وفا در پایان پیرامون حقوق قهرمانان از صندوق حمایت نیز تصریح کرد: خوشبختانه این مهم با حمایت وزارت ورزش و جوانان در دستور بوده و هست.