۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

ورزشکاران پارالمپیکی کرمان ۵ مدال کسب کردند

نعمتی تیرو کمان

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان کرمان با اشاره به اینکه رقابت در میدان پارالمپیک رقابت سنگینی است، گفت: ورزشکاران پارالمپیکی از استان کرمان ۵ مدال کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی نخعی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان اظهار‌داشت: مراسم بدرقه از ورزشکاران پارالمپیکی کرمان بی‌نظیر بود و باعث شد تا این ورزشکاران با روحیه بالا استان را ترک کنند.

وی با اشاره به اینکه از ۲۰ مدال کسب‌شده ورزشکاران کشور در پارالمپیک ۵ مدال را کرمانی‌ها به‌دست آوردند، گفت: میدان پارالمپیک یک میدان بزرگ است و رقابت ورزشی در آنجا بسیار سخت می‌باشد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان کرمان با بیان اینکه کاروان ورزشکاران پارالمپیک کرمان فردا صبح ساعت ۹:۳۰ وارد فرودگاه کرمان می‌شود بر استقبال از این ورزشکاران تاکید کرد و افزود: مراسم استقبال از قهرمانان در محوطه فرودگاه برگزار و مراسم قدردانی و سپاس از آنها در هفته‌های آینده و قبل از آغاز ماه محرم با حضور استاندار کرمان برگزار می‌شود.

در این نشست مدیرکل بهزیستی استان کرمان نیز با بیان اینکه استان کرمان در مسابقات پارالمپیک ۷ نماینده داشت، گفت: این در حالی است که بعضی از استانها هیچ نماینده‌ای نداشتند اما کرمانی‌ها هم تعدادشان خوب بود و هم مدال‌آور شدند.

عباس صادق‌زاده با بیان اینکه تقدیر از این قهرمانان در حقیقت الگو‌پروری در جامعه است، اظهار‌داشت: نسل جوان ما نیازمند داشتن الگوی مناسب است و از این منظر باید با معرفی قهرمانان کشور الگوهای جدید را معرفی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها فراخوان عمومی برای استقبال از این ورزشکاران در سطح استان را ایجاد کنند، گفت: این ورزشکاران با بدن معلول خود رفتند و پرچم میهن اسلامی را عزتمندانه به اهتزاز در‌آوردند.