۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

واگذاری ۵۰۰ واحد مسکونی به معلولان تا پایان سال

مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز گفت: تا پایان سال جاری ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه معلولان به افراد زیر پوشش این اداره واگذار خواهد شد.

مرتضی مکاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اجرای طرح‌های توانمند‌سازی افراد زیر پوشش بهزیستی، همواره در دستور کار این اداره قرار داشته است.

وی تصریح کرد: یکی از بخش‌هایی که مورد تاکید مدیریت بهزیستی در کشور و به طبع آن استان البرز قرار دارد، تامین مسکن افراد تحت پوشش به ویژه مددجویانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، است.

مدیر کل بهزیستی استان البرز افزود: از سوی دیگر شاهد هستیم که دولت با اجرای طرح‌های متعدد مسکن مهر، تلاش بسیاری در رفع دغدغه خانواده‌ها داشته است.

مکاریان ادامه داد: در همین زمینه اداره کل بهزیستی استان البرز در سال گذشته طرح احداث حدود یک هزار واحد مسکونی و واگذاری آنها به افراد زیر پوشش را در دستور کار خود قرار داد.

این مسئول با اشاره به تامین اعتبارات مالی لازم برای اجرای این طرح گفت: پس از تخصیص نخستین بودجه، عملیات اجرایی احداث یک هزار مسکن در استان البرز توسط بهزیستی آغاز شد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه واحدهای فوق چه زمانی تحویل مددجویان و افراد زیر پوشش این اداره در استان البرز قرار خواهد گرفت؟ متذکر شد: بر اساس برنامه زمان بندی شده، تا پایان سال ۹۱ در مجموع تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی به معلولان تحت پوشش بهزیستی استان البرز واگذار خواهد شد.

واگذاری ۱۶۵ مسکن به معلولان البرزی در هفته بهزیستی

مکاریان عنوان کرد: عملیات اجرایی ۱۶۵ واحد به پایان رسیده و این واحدها در هفته بهزیستی تحویل معلولان واجد شرایط خواهد شد.

این مسئول در پایان اعلام کرد: هم اکنون پیمانکار طرح در حال اجرای پروژه‌های باقی مانده و امیدواریم در زمان تعیین شده تمام یک هزار واحد مسکونی ویژه معلولان به افراد زیر پوشش بهزیستی استان البرز واگذار شود.