۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

واکنش قهرمان مینابی به اظهارات مدیرکل هرمزگان: هیچ ربع سکه و پاداش ۳۰میلیونی به من اهدا نشد

واکنش قهرمان مینابی به اظهارات مدیرکل هرمزگانورزشکار پارالمپیکی مینابی، ضمن رد مصاحبه اخیر مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، گفت: ادعاهای مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در خصوص پرداخت هدیه های مختلف به بنده حقیقت ندارد و حافظه خود را نیز طبق گفته های وی از دست نداده ام.

حسن دهقانی در گفت وگو با ایسنا، منطقه خلیج فارس در میناب، به صحبت های اخیر مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان در خصوص حمایت های ایشان از خود واکنش نشان داد و افزود: وی در مصاحبه خود ذکر فرموده که در فرودگاه ضمن استقبال یک ربع سکه بهار آزادی به من هدیه داده اند که بنده حاضرم قسم جلاله بخورم که به غیر از یک دسته گل دیگر هیچ چیزی به من ندادند.

قهرمان پارالمپیکی، تصریح کرد: در خصوص ادعای پرداخت ۸۰ سکه نیز باید گفته شود که اولا ۸۰ سکه نبود و ۷۰ عدد بود که آن را هم از دست ریاست محترم جمهور به صورت حواله گرفتم و این نیز ارتباطی به اداره کل ورزش استان ندارد.

دهقانی اظهار کرد: آقای دانشور در مصاحبه خود گفته به من ۳۰ میلیون ریال طی سه فقره چک پرداخت شده که این پول هنوزم که هنوز است به دست من نرسیده است و در این خصوص در صورت صحت ادعای خود می‌توانند مدرک ارائه کنند.

وی در خصوص ادعای هدیه یک میلیونی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، گفت: شبی که دانشور و پاکدامن (فرماندار وقت میناب) برای بدرقه جهت رفتن به مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره آمده بودند به غیر از یک عدد چای ساز که آقای پاکدامن هدیه کردند دیگر هیچ هدیه ای که آقای دانشور مدعی هستند به بنده داده نشد.

دهقانی در خصوص اسکان خود و خانواده اش در مجموعه حجاب نیز  گفت: ادعای پرداخت هزینه ایاب و ذهاب من و خانواده از سوی اداره کل ورزش و جوانان صحت ندارد و تمامی هزینه را آقایان مرادی و کامجو اعضای هیئت جانبازان و معلولان استان بر عهده داشتند.

ملی پوش هرمزگانی در خصوص هدیه ۵ هزار تومانی جناب دانشور، خاطرنشان کرد: وی مدعی شده که این پول را بابت کرایه میناب بندرعباس داده که بنده این حرف را قبول ندارم و این ۵ هزار تومان پاداش مسابقات جهانی سوئد از سوی ایشان به من اهدا شد.

دهقانی در پایان، گفت: رئیس اداره ورزش و جوانان میناب طی تماس تلفنی که عصر دیروز با بنده داشتند قول یک ماهه دادند که تمامی مشکلات را مرتفع و حتی مشکل زمین پس گرفته شده را نیز رفع کنند و اکنون روزشماری می‌کنم که این یک ماه بگذرد