۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

واریز مرحله دوم مابه‌التفاوت نقدی سوخت معلولان در هفته آتی

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از پرداخت مرحله دوم مابه‌التفاوت نقدی سوخت معلولان خبر داد و گفت: این مبلغ تا پایان هفته آتی به حساب معلولان واریز می‌شود.

یحیی سخنگویی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به برنامه‌های سازمان بهزیستی برای معلولان تحت پوشش اظهار داشت: با تصمیم ریاست سازمان مرحله اول مابه‌التفاوت نقدی سوخت معلولان در سه ماهه اول به حساب آنها واریز شد و در حال حاضر به دنبال آن هستیم مرحله دوم اعتبارات نیز به حساب این افراد واریز کنیم.

وی تصریح کرد: در مرحله اول به معلولان استان تهران ماهیانه ۱۵ هزار تومان و به سایر استانها مبلغ ۱۰ هزار تومان به عنوان مابه‌التفاوت نقدی سوخت داده شد.

سخنگویی بیان داشت: پیش از ۴۵ هزار نفر از معلولان که دارای شرایط خاص بودند در مرحله اول از تسهیلات مابه‌التفاوت نقدی سوخت استفاده کردند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: با تأمین اعتبارات در این بخش بنا داریم تا پایان هفته آتی مرحله دوم مابه‌التفاوت نقدی سوخت را به حساب معلولان واریز کنیم.

وی گفت: در مرحله دوم تعداد بیشتری از معلولان از این تسهیلات استفاده خواهند کرد ضمن اینکه در مراحل بعدی نیز این مبلغ به حساب معلولان واجد‌الشرایط واریز می‌شود.