۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

همزمان با دهه فجر تعداد زیادی از معلولان و مددجویان صاحب مسکن می‌شوند

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی از واگذاری تعداد زیادی از واحدهای مسکونی به معلولان و مددجویان خبر داد و گفت: این واحدها در راستای طرح نهضت تأمین مسکن بهزیستی است.

حسین بدخشان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، با اشاره به برنامه‌های سازمان بهزیستی در زمینه مسکن و اشتغال اظهار داشت: اقدامات خوبی در این دو بخش انجام شده است به طوری که تعدادی از مددجویان و معلولان در استان‌های مختلف شاغل شده‌اند.

وی از واگذاری مسکن معلولان و مددجویان در دهه فجر خبر داد و گفت: همزمان با این ایام، تعداد قابل توجهی از مسکن‌های بهزیستی به خانواده‌های تحت پوشش واگذار خواهد شد.

بدخشان ادامه داد: واگذاری واحدهای مسکونی معلولان و مددجویان در قالب یک جشنواره ملی و با حضور مسئولان کشور انجام خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور افزود: با مصوبه دولت دهم در جهت حمایت از خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی، تا پایان این دولت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی به معلولان و مددجویان تحویل خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال جاری رشد قابل توجهی نیز در بخش کمک‌های مردمی داشته‌ایم به طوری که در ۱۰ ماهه گذشته از سال در اکثر استان‌ها کمک‌ها در بخش‌های مختلف حمایتی افزایش یافته است.

بدخشان اظهار داشت: سازمان بهزیستی در سال جاری با استفاده از ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌های مختلف رشد خوبی در بخش مشارکتهای‌ سازمان بهزیستی داشته است به طوری که در حال حاضر بانک‌ها و مخابرات در این راستا بهزیستی را همراهی می‌کنند.