۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

همایش یادبود قربانیان سوانح رانندگی

همایش یادبود قربانیان سوانح رانندگی سیزدهم مهر ماه با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و تعدادی از آسیب دیدگان سوانح رانندگی با مشارکت انجمن معلولین ضایعات نخاعی استان تهران در محل دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد .
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این مطلب که باید کیفیت رانندگی بهبود یابد و صلاحیت رانندگان سخت‌گیرانه‌تر بررسی شود، گفت: خود من قربانی تصادف هستم و فرزندم را از دست دادم .
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اعلام این مطلب که عامل انسانی مهمترین عامل در بروز حوادث و سوانح ترافیکی است، گفت: تا پایان سال ۹۴ بیش از ۴ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۳۰۷ نفر در سوانح ترافیکی مجروح، مصدوم و معلول شدند .
سردار مهری به برپایی برنامه یادبود قربانیان سوانح رانندگی اشاره و بیان داشت: هدف از برگزاری این برنامه این بود که با هماهنگی هم یک پویش مبنایی را در کشور شروع کنیم و تا نوروز ۹۷ پیش ببریم؛ شعار این پویش هم این است که :به احترام آنهایی که دوستت دارند و دوستشان دارم، با احتیاط رانندگی می‌کنم.
وی با تاکید بر این مطلب که این شعار می‌تواند شعار هر راننده‌ای باشد، گفت: با این حرکت می‌توانیم در ارتقای فرهنگ ترافیک موثر باشیم، این شعار می‌تواند باعث توسعه و پیشرفت در ارتقای فرهنگ و رفتار رانندگی‌مان باشد چرا که متأسفانه آمار جانباختگان و مصدومان ما به واسطه حوادث رانندگی بسیار زیاد است.