۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

نیروهای مثبت خود را افزایش دهید

از غیبت‌، تهمت‌، قضاوت نسنجیده در مورد افراد یا حوادث‌، حسادت‌، کینه‌، دروغ‌، جر و بحث کردن با دیگران و رنجاندن آنها به شدت پرهیز کنید. زیرا با انجام دادن این گونه اعمال به دور خودتان تراکمی از نیروهای منفی جمع آوری می‌کنید و کسی که از این مقدار زیاد نیروهای منفی عذاب می‌کشد، خودتان هستید. زمانی که به دیگران خوبی و کمک می‌کنید، تجمعی از نیروهای مثبت را به دور خودتان فراهم می‌آورید و این نیروهای مثبت باعث آرامش و شادی شما می‌شوند.

هنگامی که وضو می‌گیرید، الکتریسته‌های ساکن را به سطح بدن می‌آورید. آب رسانا است و شما امواج آرام بخش را تولید می‌کنید. با کشیدن مسح سر، این امواج را به کورتکس مغز انتقال می‌دهید و باعث می‌شوید که ناحیهٔ شلوغ ذهن آرام گیرد. با مسح پا، انتقال امواج آرام بخش را در اندام‌های پایینی سرعت می‌بخشید. منطقه‌ای که در روی کره زمین‌، بیشترین مقدار این امواج را داراست‌، کعبه است‌. زمانی که شما نماز می‌خوانید و در جهت خانهٔ خدا قرار می‌گیرید و ۷ قسمت بدن با زمین تماس پیدا می‌کند، امواجی را دریافت می‌کنید که باعث آرامش شما می‌شوند.

برای افزایش نیروهای مثبت خود می‌توانید در یک وان حمام‌، پر از آب و نمک به مدت ۲۰ دقیقه قرار بگیرید، در بطری‌های رنگی آب خوراکی بریزید و به مدت ۲ ساعت در معرض نور خورشید قرار دهید، سپس آنها را در یخچال بگذارید و از آن بنوشید. خورشید منبع سرشاری از انرژی مثبت است‌. بدون کفش و جوراب روی چمن راه بروید. زیرا که طبیعت منبع پر انرژی نیروهای مثبت است‌.

از دیگر راههای افزایش نیروهای مثبت و درونی قدردانی از خداوند به دلیل نعمت‌های بی کرانش می‌باشد. خداوند فرموده است‌: نعمت‌ها را شکر و سپاس گویید تا آنها را برای شما زیاد کنم‌. شکرگزاری به شما احساس بودن و داشتن می‌دهد، و این احساس خود به افزایش آرامش و نشاط منجر می‌شود. چون شما به خاطر آن چه که دارید شکر می‌کنید، نعمت‌های معنوی از قبیل شادی‌، سلامتی‌، صداقت و آرامش درونی به شما عطا شده است‌.

امروز را صرف شادی بخشیدن به خود و دوستانتان کنید. فردا غذای سالمی بخورید. روز بعد با خودتان صادق باشید.اگر موضوعی شما را ناراحت کرد، به موضوع‌ِ دوست داشتنی فکر کنید. روز بعد را در تفکر آرام سپری کنید. شما با سپاسگزاری می‌توانید روحتان را پاک و نیروهای آن را در جهت مثبت و صعودی افزایش دهید و این مسئله باعث باز شدن درهای بی‌شماری از نیروهای مثبت از کائنات به روی شما می‌شود.

 

منبع: وبلاگ + + + انرژِی مثبت + + +