۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

نمایندگان ایران راهی مرحله حذفی شدند

کمانداران ملی پوش جانباز و معلول کشورمان مرحله مقدماتی تورنمنت رده‌بندی جهانی را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

خبرگزاری فارس: نمایندگان ایران راهی مرحله حذفی شدند

به گزارش باشگاه خبری فارس«توانا»، نمایندگان کشورمان مرحله نخست مسابقات تیراندازی با کمان رده‌بندی جهانی معلولان که در جمهوری چک در حال پیگیری است را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

کمانداران ملی پوش جانباز و معلول کشورمان که برای حضور در تورنمنت رده بندی معلولین جهان عازم جمهوری چک شده‌اند، در مرحله مقدماتی این مسابقات حدنصاب لازم برای راهیابی به مرحله حذفی رقابت‌ها را کسب کردند که نتایج آن به شرح زیر است:

ابراهیم رنجبر در کلاس نشسته ریکرو در بین ۱۴ نفر شرکت کننده مقام اول را کسب کرد و به مرحله بعدی راه یافت. در این ماده همچنین رهام شهابی‌پور در گروه خود به مقام چهارم رسید و به مرحله بعد رسید.

امین علیخانی‌نژاد در کلاس ایستاده ریکرو ،که با شرکت ۲۸ شرکت‌کننده برگزار می‌شد در گروه خود چهارم شد و به مرحله بعدی راه یافت.

سیدشهاب الدین بسام تبار، که در رشته کامپوند به رقابت با حریفان خود می‌پرداخت در بین ۳۸ کماندار به عنوان چهارمی دست یافت و به مرحله بعد صعود کرد.

در بخش تیمی کمان ریکرو ، تیم کشورمان رتبه نخست را تا این لحظه به خود اختصاص داده است همچنین مرحله حذفی رقابت‌‌ها عصر امروز پیگیری خواهد شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود می‌روند.  بانوان کماندار نیز در مرحله مقدماتی این پیکارها به مصاف رقبای خود رفته‌اند.

این رقابت‌ها به منظور رده‌بندی کمانداران معلول سراسر جهان از ۲۱ تا ۲۵ تیرماه در جمهوری چک برگزار می‌شود.