۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

نمایشگاه نقاشی‌خط به نفع کودکان معلول و ایتام ایدز

نگارخانه آشیانه مهر وابسته به انجمن احیاء و احیاء ارزش‌ها، نمایشگاهی از آثار علی تن را به نفع کودکان معلول و ایتام ایدز برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، این نمایشگاه تعدادی از آثار خط نقاشی‌های علی تن است که برای حمایت از کودکان معلول و ایتام ایدز به نمایش در می‌آید.

علی تن یکی از هنرمندان برجسته در حوزه خط نقاشی است، وی در سال ۱۳۵۰ در کازرون متولد شد و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس و دانش‌آموخته انجمن خوشنویسان ایران است، داوری در جشنواره‌ها و مسابقه‌های مختلف ملی و بین‌المللی در ایران، برگزاری ۱۸ نمایشگاه انفرادی و شرکت در بیش از ۱۲۰ نمایشگاه گروهی داخل و خارج نیز از جمله فعالیت‌های وی محسوب می‌شود.

علی تن مسئولیت امور نگارخانه‌های تهران، مدرس دانشگاه‌های صنایع دستی، علامه طباطبایی و انجمن خوشنویسان ایران و ریاست اداره ارشاد تهران را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

این نمایشگاه از اول خرداد، ساعت ۱۶:۰۰ گشایش می‌یابد و تا ۲۰ خردادماه ادامه دارد، علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی، میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر شمالی، بعد از چهارراه فرصت، کوی جعفرزادگان (جواهری) انجمن کودکان توان‌ یاب و ایتام ایدز، نگارخانه آشیانه مهر مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا