۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

نمایشگاه توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی گناباد گشایش یافت

طی مراسمی با حضور مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی نمایشگاه و فروشگاه توانمندی ها و صنایع دستی جامعه هدف بهزیستی گناباد و مراکز تابعه در محل پارک دانشگاه آزاد گشایش یافت.

نمایشگاه توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی گنابادرئیس اداره بهزیستی گناباد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در حاشیه این مراسم گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته بهزیستی و در راستای توانمندسازی و عرضه محصولات و صنایع دستی جامعه هدف بهزیستی در حوزه های مختلف توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری برپا شده است.

مجتبی حسین‌نژاد با بیان اینکه این نمایشگاه تا پنجم آبان ماه ادامه دارد اظهار کرد: همشهریان محترم می توانند از ساعت ۶ تا ۱۱ شب هر روز با مراجعه به پارک دانشگاه آزاد از این نمایشگاه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: این‌نمایشگاه شامل کارگاه‌های‌کارآفرینی و مشاوره شغلی، پیشگیری از اعتیاد، مهارت‌های زندگی، عرضه محصولات و صنایع دستی نظیر مواد خوراکی، گلیم بافی، خیاطی، گلدوزی، البسه، ترشیجات، نقاشی، معرق، بافتنی و غیره است.

رئیس اداره بهزیستی گناباد خواستار ایجاد نمایشگاه دائمی برای عرضه محصولات جامعه هدف که اکثرا زنان سرپرست خانوار و معلولان است شد و افزود: جامعه هدف بهزیستی توانمندی های بسیاری دارند ولی نمایشگاه دائمی که این توانمندی ها عرضه شود در گناباد نبوده و لذا خواهشی که داریم این است که بقیه نهادها و سازمان ها کمک کنند تا زمینه این نمایشگاه فراهم شود.