۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

معلولان با ارائه تاییدیه از بهزیستی پلاک ویژه دریافت می کنند

معاون فنی، مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:معلولان نیز ماننده جانبازان با ارائه گواهی تایید از سوی سازمان بهزیستی می توانند از تسهیلات پلاک ویژه برخوردار شوند.

سرهنگ علی رضا جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا اظهار داشت:پلاک ویژه جانبازان یک پلاک تسهیلاتی است و این موضوع عملیاتی شده است تا این افراد از امکانات و تسهیلات بیشتری برخورد شوند.
وی اذعان داشت:طرح پلاک ویژه جانبازان بیش از دو سال پیش آغاز شده و کسانی که دارای جانبازی ۷۰ درصد و بیشتر هستند از سازمان ایثارگران با ارائه گواهی پلاک ویژه دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از سوی جانبازان برای دریافت پلاک ویژه جانبازان صورت پذیرفته است، گفت:
جانبازان، تردد در محدوده های ممنوعه و توقف در جاهایی که نیاز دارند و تسهیلاتی که نیازمند هستند به آنان ارائه می شود.
وی خاطر نشان کرد:حدود سه هزار جانباز از پلاک ویژه استفاده کردند و هر تعدادی که دارای شرایط باشند با ارائه گواهی، به آنان پلاک ویژه از سوی راهور ناجا داده می شود.

معاون فنی، مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان با بیان اینکه معلولانی که دارای تاییدیه از سازمان بهزیستی هستند نیز از تسهیلات پلاک ویژه برخوردار می شوند، گفت:معلولانی که از مشکلات جسمی شدیدی برخوردار هستند نیز از تسهیلات پلاک ویژه معلولان برخوردار می شوند.