۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

مجتمع نگهداری و حمایتی معلولان آمل ساخته می شود

ساری- فرماندار آمل از اختصاص سه هکتار زمین دولتی برای ساخت مجتمع بزرگ نگهداری وحمایتی از معلولان جسمی حرکتی، ذهنی و معلولان توانای این شهرستان در منطقه ˈسیخ کاج ˈ خبر داد

ˈ یداله اکبرزادهˈ روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه اکنون منابع طبیعی شرایط لازم برای واگذاری این زمین را فراهم کرده و مسوولان اداره کل بهزیستی مازندران وشهرستان آمل باید پیگیری کارهای اداری آن باشند.

وی افزود: نبود مکان دائمی برای انجمن های حامی معلولان در این شهرستان و درخواست همیشگی مسوولان آن سبب شد تا زمین مورد نیاز تامین و بزودی ساخت مجتمع نیز آغاز خواهد شد.

فرماندار آمل گفت: مشکلی برای تامین اعتبار مورد نیاز ساخت مجتمع نگهداری و حمایتی از معلولان شهرستان وجود ندارد و از محل اعتبارهای دولتی و کمک های مردمی و نیکوکاران شهرستان تامین خواهد شد.

وی افزود: باید مکانی دائمی و متانسب با وضعیت جسمی و روحی معلولان در شهرستان ایجاد و با توانمندسازی، شرایط حضور دوباره آنان را در جامعه فراهم کرد.

اکبرزاده تعداد معلولان جسمی – حرکتی ، ذهنی و سایر معلولیت ها در این شهرستان را بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: هم اکنون سازمان و انجمن های غیر دولتی بخش زیادی از خدمات مورد نیاز معلولان را با کمک خیران و نیز خانواده های علاقه مند به آنان ارائه می دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا