۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

لزوم مناسب‌سازی شهر برای افراد کم‌توان و معلول/ مدیران فریدونکنار مردم را از عملکرد خود مطلع کنند

فرماندار فریدونکنار بر لزوم مناسب‌سازی شهر برای افراد کم‌توان و معلول تاکید کرد و گفت: مدیران فریدونکنار مردم را از عملکرد خود مطلع کنند.

لزوم مناسب‌سازی شهر برای افراد کم‌توان و معلول/ مدیران فریدونکنار مردم را از عملکرد خود مطلع کنند

به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، حسین منفردی در هشتمین جلسه شورای اداری فریدونکنار که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مدیران هرگز نباید بدون مشورت و تحقیق کاری را انجام دهند چراکه مشورت یکی از اصول مدیریتی تعالیم دینی است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا با دستور استاندار در تمامی شهرهای استان مازندران در حال انجام است.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: طرح مناسب سازی شهر برای افراد کم توان و معلولان باید انجام شود که این مهم باید توسط اداره بهزیستی شهرستان صورت بگیرد.

منفردی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها باید با ارائه گزارش کار مردم را از نحوه عملکرد خود مطلع کنند، عنوان کرد: وظیفه تمامی مسئولان است که از شان و حیثیت شهرستان دفاع کنند و با توجه به مسائل صورت گرفته در رسانه‌ها در خصوص بحث محیط زیست باید با فرهنگ سازی صورت گیرد.

وی گفت: در راستای حفظ محیط زیست باید با گفت وگو با دامگاه داران و صیادان نشان داد که محیط زیست امری مهم برای مسئولان و شهروندان فریدونکنار است و نباید گذاشت افرادی بدون انصاف دست به قلم ببرند و چهره فریدونکنار را بد جلوه دهند.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: مدیرانی که می خواهند راه شهدا را ادامه دهند محکم بر عزم خود ایستاده اند و هیچ مسئولی نباید با تهمت ها دچار لغزش شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه نقد باید سازنده و منصفانه باشد، گفت: کسانی که مغرضانه دولت را نقد می کنند باید بدانند که در حال تضعیف نظام و کشور هستند.