۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

قهرمان پارا المپیک: شهرداری اهواز از ورزشکاران حمایت نمی کند

اهواز – ایرنا – قهرمان مسابقات پارا المپیک و جهان گفت: شهرداری اهواز از ورزشکاران و قهرمانان استان حمایت نمی کند این در حالی است که اگر از آنها حمایت کند آنها می توانند نام اهواز را در جهان درخشان نمایند.

قهرمان پارا المپیک: شهرداری اهواز از ورزشکاران حمایت نمی کند

به گزارش ایرنا جواد حردانی دارنده مدال های طلا، نقره و برنز پارا المپیک در مجمع سالاانه هیات جانبازان و معلولان خوزستان که در مجتمع طلائیه اهواز برگزار گردید اظهار کرد: استان خوزستان با داشتن پتانسیل بالای ورزشی دارای ورزشکارانی است که در صورت حمایت می توانند نام اهواز و خوزستان را در میدان ورزشی جهانی مطرح نمایند.
وی گفت: ورزشکاران خوزستانی در صورت حمایت با آمادگی بالا می توانند در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی با مدالهای رنگارنگ بر گردند مشروط بر اینکه به حال خود رها نکنند.
دارنده مدال برنز پارا المپیک ریو افزود: دو هفته پیش وقتی با مدال نقره از مسابقات جهانی لندن برگشتم تنها مدیر کل ورزش استان و رئیس هیات به استقبال ما آمدند و دیگر کسی از ما سراغی نگرفت این در حالی است که طبق مصوبه شورای شهر اهواز باید از قهرمانان ملی حمایت شود.
وی ادامه داد: شورای شهر و شهرداری های استان های دیگر به شدت ورزشکاران و قهرمانان خود را مورد حمایت قرار می دهند اما متاسفانه در اهواز به این شکل نیست و ورزشکاران را نمی بینند.
حردانی با اشاره به کسب دو سهمیه پارا المپیک ۲۰۲۰ توسط ورزشکاران خوزستانی عنوان کرد: خوشبختانه ورزشکاران ملی پوش خوزستانی در مسابقات جهانی لندن خوش درخشیدند و دو سهمیه پارا المپیک برای کشور کسب کردند که این موضوع نشان از ظرفیت و توان بسیار بالای ورزشکاران خوزستانی است لذا انتظار می رود مشکلات جامعه ورزش جانبازان و معلولان استان از جمله نداشتن یک مجموعه اختصاصی جهت تمرین و برگزاری مسابقات، هر چه زودتر برطرف شود