۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

قهرمانان جانباز و معلول قم سرمایه ملی هستند/ ضرورت توجه به ورزش در بودجه ۹۴

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران،  علی لاریجانی ظهر امروز (پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه) با اعضای هیات مدیره و ورزشکاران باشگاه ایثار ماهان تندیس قم دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس مجلس با بیان اینکه پیشرفت ها و توفیقات ورزشکاران جانباز و معلول قم قابل تقدیر است گفت: قطعا این پیشرفت ها سرمایه بزرگی برای کشور است زیرا جانبازان و معلولان اراده ای قوی برای پیشرفت در حوزه ورزش دارند.

وی ادامه داد: ورزشکاران جانباز و معلول همانند ۸ سال جنگ تحمیلی در حوزه ورزش نیز به توفیقات بسیاری دست پیدا کردند که این موضوع جای سرمایه گذاری و حمایت مسئولان را دارد، به ویژه باید حمایت مناسبی از ورزشکاران استان قم شود.

دکتر لاریجانی بر لزوم حمایت از حوزه ورزش به ویژه ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: قطعا حمایت از این حوزه موجب بهبود سلامت روان و جسم جامعه و بهبود اجتماعی می شود از این رو سرمایه گذاری در ورزش و جوانان امر لازمی است البته مجلس و دولت توجه ویژه ای به این حوزه دارند.

رئیس مجلس با بیان اینکه قطعا در بودجه سال ۹۴ به حوزه ورزش و جوانان توجه ویژه ای می شود، تصریح کرد: با توجه به توفیقات ورزشکاران استان قم مسئولان باید توجه ویژه ای به ورزش این استان داشته باشند.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه قهرمانان جانباز و معلول قم سرمایه ملی هستند، افزود: قطعا باید حمایت های لازم انجام شود تا در آینده شاهد پیشرفت های بیشتری در این حوزه باشیم.

لازم به ذکر است در این نشست دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از قهرمانان جانباز و معلول باشگاه ایثار ماهان تندیس قم با اعطاء لوح، تقدیر و تشکر کرد.

همچنین دهمین نمایشگاه کتاباستان قم امروز (پنج شنبه ۳۰ بهمن ماه) با حضور “علی لاریجانی” رئیس مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان استانی افتتاح شد.

رئیس مجلس در جریان آئین گشایش این نمایشگاه از برخی غرفه ها بازدید کرد.

لازم به ذکر است که دهمین نمایشگاه کتاب استان قم در مجتمع ناشران این شهر برگزار شد و غرفه های مربوط به کتب تخصصی، دینی و کتب عمومی بخشی از این نمایشگاه را تشکیل می دهند.

همچنین علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه) با حضور در بیت آیت الله العظمی صافی گلپایگانیبا این مرجع عالیقدر جهان تشیع دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس مجلس در این دیدار گزارشی از مسائل داخلی به ویژه اقدامات مجلس در بررسی لایحه بودجه سال ۹۴ و برخی تحولات و مسائل منطقه ای ارائه کرد.