۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

قایقرانان تیم ملی ایران به دور نیمه‌نهایی راه یافتند

خبرگزاری فارس: با آغاز مسابقات قهرمانی جهان آب‌های آرام معلولین در لهستان، پاروزنان کشورمان راهی دور نیمه‌نهایی شدند.

خبرگزاری فارس: قایقرانان تیم ملی ایران به دور نیمه‌نهایی راه یافتند

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی جهان آب‌های آرام معلولین صبح امروز با برگزاری رقابت‌های دور مقدماتی آغاز شد.

شهلا بهروزی‌راد و نادر عیوضی قایقرانان کشورمان در این مسابقات به مصاف رقیبان خود رفتند و در نهایت به دور نیمه‌نهایی صعود کردند.

در مسابقه مقدماتی گروه اول در بخش مردان نادر عیوضی با جونز گارسیا از اسپاینا، اسکوت مارتلو از نیوزلند، جوش وود از آمریکا، یولیان سربان از رومانی، سرگی سیرسو از روسیه، بنس پال از مجارستان، آندریا تستا از ایتالیا و شلابی امبونگ از مالزی رقابت کرد و در نهایت با کسب رکورد ۴۷٫۵۲۹ ثانیه در جایگاه پنجم قرار گرفت. در این مسابقه یولیان سربان از رومانی با زمان ۴۳٫۹۴۱ اول، آندریا تستا از ایتالیا با زمان ۴۵٫۰۵۷ ثانیه دوم و جونز گارسیا از اسپاینا ۴۵٫۹۶۵ ثانیه سوم شدند. با این نتیجه نادر عیوضی قایقران کشورمان به دور نیمه‌نهایی صعود کرد.

در مسابقه گروه دوم مقدماتی بانوان نیز شهلا بهروزی‌راد با سیلویا الویرا لوپز از اسپانیا، لورلا بلاتو از ایتالیا، کریستینا گائوتر از کانادا و میهائلا لولئا از رومانی مسابقه داد و در نهایت با کسب زمان ۱:۲۱٫۲۷۳ دقیقه در رده پنجم قرار گرفت. در این مسابقه سیلویا الویرا لوپز از اسپانیا با زمان ۱:۰۱٫۷۴۱ دقیقه مقام اول، کریستینا گائوتر از کانادا با زمان ۱:۰۲٫۲۵۷ دقیقه مقام دوم و میهائلا لولئا از رومانی با زمان ۱:۰۳٫۶۹۳ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند. با این نتیجه بهروزی‌راد به نیمه‌نهایی راه پیدا کرد.

این مسابقات بعدازظهر امروز با برگزاری مسابقات نیمه نهایی ادامه پیدا خواهد کرد و نادر عیوضی نماینده کشورمان با جوزمار آندراده از آنگولا، سرگی سیرسو از روسیه، پاتریک آلمیدا از برزیل، بروک انگرام از استرالیا، اسکوت مارتلو از نیوزلند، روبرت اولیور از انگلیس، جوش وود از آمریکا و شلابی امبونگ از مالزی رقابت خواهد کرد.

شهلا بهروزی راد نیز در دور نیمه نهایی با لورلا بلاتو از ایتالیا، ریما اگورکینا از روسیه و بیانسه سیلوا از برزیل مسابقه می‌دهد.