۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

سینی رو پائی مناسب سازی شده برای کاربران ویلچر

سینی رو پائی مناسب سازی شده برای کاربران ویلچر

افراد نخاعی به ویژه افراد تترا پلژی هنگامی که روی ویلچر نشسته اند  ، جهت استفاه از اشیاء ، لوازم شخصی  و تجهیزات  جلویی خود ، با مشکلات دسترسی ونگهداری مواجه می شوند . از این رو ، معمولا” از سینی ها ی مخصوص روپائی که برای این افراد طراحی و ساخته شده اند ، استفاده می کنند تا کار دسترسی و نگهداری اشیاء برای آنها تسهیل شود . متاسفانه  برخی از کاربران  هنگام استفاده از این سینی ها  ، به واسطه مسائلی از جمله فاصله سینی با بدن یا فضای خالی بین سینی و پاها و از این قبیل  …  با مشکلات تطبیقی زیادی مواجه می شوند  .  لذا سازنده این نوع سینی ، آن را به گونه ای طراحی نموده که بسیاری از این مشکلات را بر طرف نموده و یک سطح مناسب ، محکم و قابل اعتمادی را برای کاربر تامین نموده است .

این سینی طوری طراحی شده که که به صورت ثابت روی پاها قرار می گیرد . بنابراین برای افرادی که روی ویلچر نشسته اند ، بسیار مناسب است . لبه های سینی به سمت پائین برگشته است  و پائین آن لایه ای از پد ، نصب شده ، به نحوی که روی پاهای هر کسی به خوبی قابل تطبیق است . این سینی ، یک سطح پایدار و ثابت را در جلوی فرد فراهم می کند و یک کار جدید برای کاربران آن محسوب می شود  . سینی طوری طراحی شده که بواسطه برشی که در سمت بدن برای آن ایجاد شده ، حد فاصل بدن را به خوبی پوشش می دهد ، چرا که تا حد ممکن ، در نزدیکی بدن قرار می گیرد .  لذا دسترسی و امکان استفاده افراد از وسائل شخصی و وسائل مورد نیاز خود ،  بسیار بهتر انجام می شود .

 

ترجمه  و تنظیم از :  مهندس عباس کاشی ( e mail :  ohealth2007@yahoo.com ) منبع مورد استفاده سایت : http://www.spinalistips.se  –  مقاله : Tray that sits steadily on lap – انتشار : انجمن معلولین ضایعات نخاعی تهران