۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

سومین دوره کارگاه های آموزشی مناسب سازی معابر در کرج برگزار شد

کارگاه های آموزشی مناسب سازی

خبرگزاری آریا-سومین دوره کارگاه های آموزشی مناسب سازی معابر در کرج برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از البرز، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج از برگزاری سومین دوره کارگاههای آموزشی مناسب سازی معابر خبر داد.
محمد صادق باغستانی اظهار داشت: یکی از مسائل جدی حوزه مناسب‌ سازی این است که هنوز در بسیاری از نهادها فرهنگسازی لازم در رابطه با مناسب ‌سازی معابر و در مفهوم کلی‌ تر تحقق شهر دسترس‌ پذیر، شکل نگرفته است.

این مسئول افزود: برای اجرای هر چه بهتر این شرایط نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها هستیم، مناسب سازی معابر و اماکن عمومی باید متناسب با وضعیت جسمانی معلولان، جانبازان و سالمندان باشد تا آن ها بابت تردد هیچ نگرانی و دغدغه ای نداشته باشند.

وی با بیان اینکه رسیدن به اهداف مدنظر مشارکت جدی دستگاه های اجرایی را می طلبد، گفت: فرهنگ مناسب سازی معابر و اماکن عمومی بایستی در جامعه نهادینه شود که رسیدن به اهداف مد نظر، مشارکت جدی دستگاه های اجرایی را می طلبد.

باغستانی افزود: توسعه خدمات‌ دهی به معلولان را یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید بیش از پیش به آن توجه کرد، و لازم است تا با شناسایی مطالبات معلولان مسیر خدمات‌ رسانی به این قشر را فراهم کرده و مشکلات آنها را در بخش‌های مختلف ارزیابی کنیم.