۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

سمینار آموزشی ، سلامت خانواده

سمینار آموزشی، سلامت خانواده با همکاری مرکز علوم اعصاب شفا بیمارستان خاتم الانبیاء و همچنین با مشارکت مرکزضایعات نخاعی بنیاد شهید و امو ایثارگران ، انستیتو روانپزشکی تهران، انجمن علمی سلامت خانواده ایران، سازمان نظام روانشناسی ومشاوره، مرکز تحقیقات ضایعات مغزی و نخاعی دانشگاه تهران، پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان، انجمن روانشناسی ایران، انجمن مددکاران اجتماعی،انجمن ضایعات نخاعی استان تهران، کلینیک سلامت خانواده دانشگاه علوم پزشکی شاهد، مرکز تحقیقیات تروما بیمارستان سینا و اساتید برجسته دانشگاهی، باهدف آموزش و افزایش دانش شرکت کنندگان و درمانگران درتاریخ ۲۲ و ۲۳ دی ماه سال جاری در همایش معاونت توانبخشی هلال احمر  برگزار شد
مخاطبین   این سمینار را ، روانپزشکان، متخصصین ارولوژی، غدد، زنان  ، مشاوران خانواده ، مددکاران اجتماعی ،پزشکان عمومی ، پرستاران تشکیل میدادند .
قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در افتتاحیه این سمینار با تشکر از برگزارکنندگان این سمینار علمی، گفت: جا دارد از معاونت بهداشت و درمان بنیاد، مرکز علوم اعصاب شفا بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص)، مرکز ضایعات نخاعی بنیاد، پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران برای برگزاری این محفل علمی و تحقیقاتی که کمکی بزرگ به متخصصان این رشته است، سپاسگزاری کنم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حبیب الله حسنی بر لزوم به روز بودن سطح علمی متخصصان کشورمان تأکید کرد و گفت: یقیناً اگر جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در چنین محافل علمی مطرح نشوند و ارتباطی با جریان‌های پربار علمی وجود نداشته باشد، از نظر سطح علمی دچار افت می‌شویم.
وی با بیان اینکه اگر عرصه علم را در کشورمان تقویت کنیم بسیاری از مشکلات رفع می‌شود، افزود: طرح مسائل علمی در خصوص سلامت خانواده یکی از نیازهای هر جامعه ای است. در کشور ما نیز موضوع سلامت خانواده با مسائل دینی در ارتباط مستقیم است و تقویت پایه‌های دینی جامعه باعث تحکیم پایه‌های خانواده‌ها می‌شود.
بنابراین گزارش، محمداسماعیل علیپور رییس مرکز ضایعات نخاعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس سمینار آموزشی سلامت خانواده در ابتدای این نشست ضمن بیان خیرمقدم به حاضران و تشریح اهداف این سمینار گفت: استقبالی که از این همایش شده است بسیار خوب بود و امکان حضور تمام متقاضیان برای این سمینار فراهم نشد و امیدواریم در همایش‌های آینده در خدمت سایر متقاضیان باشیم.
گفتنی است افتتاحیه این سمینار با حضور عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، ایرج عربی مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن کاویانی مدیرکل مددکاری و امور اجتماعی و انجمن ضایعات نخاعی استان تهران برگزار شد .

 

 

گزارش اختصاصی انجمن ضایعات نخاعی استان تهران