۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

سازماندهی ۱۰۰ هزار جانباز و معلول ورزشکار

به گزارش بولتن به نقل از ایرنا، رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ایران گفت: یکصد هزار ورزشکار جانباز و معلول که در مسابقات ورزشی لیگ، کشوری و پارالمپیک شرکت می کنند، سازماندهی شدند.

محمود خسروی وفا شامگاه سه شنبه در حاشیه انتخابات رئیس هیات جانبازان و معلولان استان خوزستان در جمع خبرنگاران، به موضوع بودجه این فدراسیون اشاره کرد و گفت: بودجه سال آینده این فدراسیون هنوز مشخص نشده است، ولی بودجه این فدراسیون در سال جاری ۱۰۰ میلیارد ریال بود که ازسوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود که بودجه سال آینده فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، افزایش قابل توجهی یابد.

خسروی وفا همچنین در خصوص اعزام ورزشکاران به مسابقه های خارجی نیز گفت: با توجه به اینکه مسابقات انتخابی پارا المپیک ریو را پیش رو داریم، ورزشکاران به این مسابقات اعزام می شوند.

رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان گفت: در این مسابقات به کسب سهمیه در ورزش هایی مانند دوومیدانی، وزنه برداری، والیبال و فوتبال امیدواریم.

وی اظهار داشت: در پارا المپیک لندن از ۱۶۱ کشور جهان، ایران در مکان یازدهم قرارگرفت و تصمیم نیز این است که در پارا المپیک ۲۰۱۶ ریو جایگاهی بهتر از لندن به دست آوریم.

به گزارش ایرنا، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان به منظور حضور در نشست انتخاب رئیس این هیات در استان خوزستان به اهواز سفر کرده بود.

در این نشست، پس از اخذ رای، مهرداد شیروانی با ۱۶ رای برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات ورزش های جانبازان ومعلولین خوزستان انتخاب شد.