۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

روبان نمایشگاه هنرهای تجسمی سفرومعلولیت در شیراز قیچی نشد

82239909-71036551

به گزارش ایرنا ، سعید فانی که نماینده انجمن فرهنگی ، ورزشی و گردشگری معلولان پارس در استان فارس هم هست درآیین گشایش این نمایشگاه که پنجشنبه در نگارخانه استاد سعید غلامی مجموعه فرهنگی هنری حافظ شیراز برگزار شد افزود:علی رغم دعوت از تعدادی مسئول برای گشایش این نمایشگاه متاسفانه حتی یک نفر از آنان برای این مراسم حاضر نشدند.
وی اظهار داشت:معلولان شرکت کننده در این مراسم نیز که از ساعت ۹ صبح در محل نگارخانه حضور داشتند در ساعت ۱۲ بدون برگزاری هیچ مراسمی محل را ترک کردند.
وی بیان کرد:متاسفانه در بسیاری موارد معلولان مورد بی مهری مسوولان قرار می گیرند و این مورد هم یکی از همین موارد بود.
رئیس شورای هماهنگی تشکل های غیردولتی معلولان استان فارس یادآور شد:معلولان حاضر در مراسم در پایان با ناراحتی بدون پاره کردن روبان نصب شده در ورودی نمایشگاه محل برگزاری مراسم را ترک کردند.
فانی بیان کرد:این نمایشگاه متشکل از تعداد ۶۰ عدد تابلو عکس ، پوستر و کاریکاتور آثار هنرمندان هنرهای تجسمی کشور بوده که موضوع آن سفر و معلولیت می باشد.
عضو هیات مدیره جامعه معلولان فارس گفت:در این آثار مشکلات و موانع سفر برای افراد کم توان و همچنین تاثیرات روحی و روانی گردشگری برای معلولان به تصویر کشیده شده است.
فانی اظهار داشت:یکی از اهداف این انجمن پیگیری موضوع زیرساخت های گردشگری معلولان (پاراتور) در استان فارس و شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و یکی از مقاصد گردشگری کشور می باشد.
این نمایشگاه از یکم لغایت نهم مهرماه ۹۵ در تالار استاد سعید غلامی مجموعه فرهنگی هنری حافظ شیراز همه روزه صبح و عصر پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
خبرنگار: سعید فانی – انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده