۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

رمضان بهار جانهای خداجوست

سلام بر ماه خدا ، ماه راز و نیاز با معبود ، ماه بیدار شدن و بیدار کردن دلها ، ماه خودسازی . ماه آگاه کردن آنها که نمی دانند و ماه تذکر دادن به آنها که می دانند . ماه برانگیختن  آنها که نشسته اند و ماه بازگرداندن آنها که برگشته اند .

این ماه بر شما مبارک باد.روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۱/۰۵/۰۴ افطاری انجمن معلولان ضایعات نخاعی استان تهران در سالن شرکت توسعه صنایع آب و نیروی ایران برگزار گردید . این ضیافت الهی با حضور خیرین ، تعداد زیادی از مددجویان تحت پوشش انجمن به همراه خانواده با شکوه تمام برگزار گردید ..

مجری این برنامه آقای مانی رضوی یکی از دوستان انجمن بود که با سخنان ارزشمندشان درباره این ماه مبارک جلوه خاصی به این محفل روحانی دادند . سپس تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم توسط یکی از دوستان انجمن آقای عباس شریعت قرائت گردید . گزارش عملکرد انجمن توسط یکی از اعضاء هیئت مدیره ارائه داده شد . گفتگویی با خدا توسط نرگس ساکی پور مددجوی عزیز پاکدشتی قرائت گردید که همگان تحت تأثیر این عزیز قرار گرفته بودند .

و یکی از دوستان پاکدشت به نام آقای قدیمی هم با صدای بسیار زیبا این محفل روحانی را زیباتر و باشکوه تر کرد . و در خاتمه با  پذیرائی افطاری و شام مراسم خاتمه یافت . در خاتمه از تمامی خیرین ، همیاران عزیز و همچنین مددجویان تحت پوشش انجمن تشکر و قدردانی می گردد .

 

 

منبع: گزارش اختصاصی  انجمن معلولان ضایعات نخاعی استان تهران – عکاسی : سید علی میکائیلی