۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

رقابت های ورزشی معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان برگزار می شود

L3WP0eYzdKXfمحمدرضا آقاباباگلیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: این رقابت ها با مشارکت فدراسیون و شهرداری اصفهان در رشته های بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته برای مردان و یک رشته در بخش بانوان در مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان استان اصفهان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: فروردین امسال ودرحاشیه مراسم افتتاحیه اولین مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان اصفهان، تفاهم نامه برگزاری این رویداد بین المللی، به امضای محمود خسروی وفا، رئیس فدراسیون و مهدی جمالی نژاد، شهردار اصفهان رسید.
مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان اصفهان با عنوان ‘مجموعه ورزشی شهید حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله میثمی’ با مساحت پنج هزار و ۶۰۰ متر مربع فروردین امسال افتتاح شد.
این مجموعه دارای ۳ گام (فاز) است که گام اول آن شامل رشته‌های سالنی با کف پوش استاندارد (پارکت) ویژه ویلچر به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و مجهز به ۲رختکن با سرویس‌ بهداشتی، حمام جداگانه برای هر تیم، سالن تخصصی تیراندازی الکترونیکی با هفت خط شلیک مجهز به مانیتور و سالن تخصصی ورزشی بدنسازی و ورزش‌های سالنی و گام دوم آن نیز شامل مجموعه اداری، سالن کنفرانس، کلاس‌های آموزشی و سرویس‌های بهداشتی ویژه معلولان است.
اصفهان با شهرهای شیان چین، کوالالامپور مالزی، فلورانس ایتالیا، یاش رومانی، بارسلون اسپانیا، ایروان ارمنستان، کویت کویت، فرایبورگ آلمان، هاوانا کوبا، لاهور پاکستان، ست پترزبورگ روسیه، داکار سنگال، بعلبک لبنان و نجف عراق عقد خواهرخواندگی دارد.
خبرنگار: علیرضا حکیمیان – انتشار دهنده : عمادی