۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

رقابت‌های ورزشی جانبازان و معلولان از صدا و سیما پخش می‌شود

 رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برنامه ورزشی شروعی دوباره از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود.

محمد رضا آقاباباگلیان در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به زودی شاهد پخش ویژه‌ برنامه نخستین دوره رقابت‌های ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهر خوانده اصفهان از شبکه سوم سیما هستیم.
وی با بیان اینکه برنامه ورزشی «شروعی دوباره» به عنوان یک ویژه برنامه ورزشی با موضوع ورزش جانبازان و معلولان در همین هفته، امروز نمایش داده می‌شود، تصریح کرد: ساعت پخش این ویژه‌ برنامه ۱۴:۴۵ دقیقه بعدازظهر در نظر گرفته شده است.
رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده موضوع این هفته برنامه به نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان اختصاص دارد.
وی با اشاره به اینکه نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان از پانزدهم تا ۲۲ شهریور ماه سال جاری در اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: این رقابت‌ها به میزبانی شهرداری اصفهان و پشتیبانی فنی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان انجام شد.
آقاباباگلیان اضافه کرد: رقابت‌های بین‌المللی ورزشی جانبازان و معلولان شهرهای خواهرخوانده اصفهان در سه رشته ورزشی والیبال نشسته در دو قسمت بانوان و آقایان، رشته تیراندازی در دو قسمت بانوان و آقایان و همچنین رشته تنیس روی میز بانوان برگزار شد.
وی بیان داشت: رقابت‌های بین‌المللی ورزشی جانبازان و معلولان اصفهان با حضور پنج کشور خارجی به کار خود پایان داد.