۰۲۱ - ۸۸۰۰۱۳۶۱ کمک‌های مردمی

رضایی: بدقولی‌ و عدم پرداخت جوایز تاثیر بدى در روحیه‌ ورزشکاران و مربیان دارد

سرمربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین گفت: بدقولی‌ در عدم پرداخت جوایز تاثیر بدى در روحیه‌ ورزشکاران و مربیان خواهد گذاشت و مسئولان ورزش به این مشکلات رسیدگى کنند.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از روابط عمومى کمیته ملى پارالمپیک بهمن رضایى، سرمربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین گفت: ۹ ماه است از گوانگجو می‌گذرد، اما هنوز پاداش و جوایز یکسان‌سازى و پاداش مدال آوران برنز پرداخت نشده است. از وزیر ورزش و جوانان درخواست داریم که به این مشکلات رسیدگى کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اردوهاى پارالمپیکى برگزار می‌شود این بدقولی‌ها تاثیر بدى در روحیه‌ ورزشکاران و مربیان خواهد گذاشت. بعضى از مربیان واقعا دلسرد شده‌اند و ما با خواهش و تمنا و دلدارى آنها را نگه داشته‌ایم. در صورت رفع این موانع و مشکلات انجمن دو و میدانى قول می‌دهد تا در مسابقاتى پیش رو نتایج مطلوبى کسب کند.

رضایی تصریح کرد: ماه جارى مسابقه‌ جایزه بزرگ تهران را پیش رو داریم که ۷۰ شرکت کننده مرد و ۳۰ شرکت کننده زن اعلام آمادگى کردند، بعد از این مسابقات و ارزیابی رکوردها می‌توانیم تیم ملى را انتخاب کنیم. دو تا سه مرحله اردو در نظر گرفتیم که با موافقت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون برگزار خواهد شد تا بتوانیم در مسابقات IWAS که آذرماه در امارات برگزار می‌شود با آمادگى بیشترى شرکت کنیم.